گفتگوی اختصاصی جام جم آنلاین با عضو هیات تطبیق مصوبات دولت و مجلس

بخشنامه ای که یک میلیون بازنشسته را زیر خط فقر می برد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان در «هفته دولت» پرداخت می شود.
کد خبر: ۶۹۷۹۶۴
پرداخت آخرین مطالبات بازنشستگان در هفته دولت

به گزارش جام جم آنلاین از صندوق بازنشستگی کشوری، ایراندخت عطاریان با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و 950 هزار تومان از معوقات بازنشستگان مشمول پرداخت شده، افزود: با توجه به تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تسریع در پرداخت مطالبات بازنشستگان، خوشبختانه با تمهیدات لازم و حمایت های ویژه دولت این امکان برای صندوق بازنشستگی کشوری فراهم شد تا نسبت به تسویه کامل مطالبات بازنشستگان مشمول اقدام کند.

وی افزود: بر اساس اقدامات صورت گرفته، مطالبات هر یک از بازنشستگان جداگانه محاسبه شده و در هفته دولت آخرین مرحله معوقات به حساب بانکی آنان واریز خواهد شد.

عطاریان گفت: مطالبات ناشی از اجرای معوقات قانون مدیریت خدمات کشوری از سنگین ترین تعهداتی است که صندوق بازنشستگی کشوری توانست آن را به خوبی مدیریت و پرداخت کند.

وی افزود: در این مرحله بر اساس گزارش های ارایه شده 332 هزار و 67 نفر از بازنشستگان مشمول، مطالبات خود را در هفته دولت بطور کامل دریافت خواهند کرد و پرونده پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در دومین سال فعالیت دولت «تدبیر و امید» بسته خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تسویه کامل مطالبات بازنشستگان دستاورد دیگری از اقدامات و تلاش های دولت یازدهم است که در جهت افزایش سطح رفاه بازنشستگان و بهبود وضعیت و معیشت آنان صورت می گیرد.

از دوم تا نهم شهریور ماه، «هفته دولت» نامگذاری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
۰
۰
خداراشاكریم

بعداز شش سال درصورت صحت داشتن بالاخره به حق مان میرسیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها