گزارش تصویری

نسل کشی در غزه + عکس

از آغاز حمله رژیم اشغالگر به نوار غزه در 8 ژوئیه (16 تیر) تاکنون 435 فلسطینی جان خود را از دست داده و بیش از 3000 نفر مجروح شده اند. تصاویر این گزارش دلخراش و توصیه می شود افراد از مشاهده آن خودداری کنند.
کد خبر: ۶۹۷۸۳۳
نسل کشی در غزه + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری ها، رژیم اشغالگر حملاتش به نوار غزه را ابتدا با بمباران هوایی و توپخانه ای آغاز کرد و سپس از نخستین ساعات بامداد جمعه ارتش این رژیم دست به حمله زمینی به نوار غزه زد.

فقط در روز یکشنبه بیش از 90 فلسطینی که اغلب کودک ، زن و افراد سالمند بودند در حملات هوایی و زمینی رژیم اشغالگر جان خود را از دست دادند.

در این گزارش تصویری گوشه ای از نسل کشی فلسطینی ها در نوار غزه ارائه می شود. عکس ها هر یک به اندازه کافی گویا بوده و نیاز به توضیح ندارند.


گزارش: بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
برچسب ها: نسل کشی غزه فلسطین
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ghasem
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
۰
۰
سلام چرا ایران به اسراییل حمله نمیكنند ..!!!! ما حاضریم جانمون فدا كنیم تا این وحشیا از زمین ریشه كن شوند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
۰
۰
دیروز تو اخبار داشت با یه فلسطینیه مصاحبه میكرد گفت تمام دنیا ظالماً اول بهم برخورد ولی گفت اگر كسی شرایط ما را ببینه و هیچ كاری نكنه ظالمه الان كه این عكس ها رو دیدم واقعاً دیدم راس میگه. به قول یكی از بزرگان (اگر اشتباه نكنم استاد عزیز مطهری (ره)) اگر مردم كشور های اسلامی یك سنگ كوچیك به سمت اسراییل پرتاب كنند روش یه قله اورست ایجاد میشه منظور این نیست كه هر سنگ پرتاب كنه منظور اینه یك حركت كوچك در قبال حمایت از این مردم انجام بده ما كه شیعه هستیم و به حضرت علی افتخار میكنیم حنماً داستان زن یهودی و خلخال شنیدین پس بیاییم كاری كنیم هر چند به ظاهر كوچك
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
۰
۰
چرا كشورها همسایه كاری نمیكنند اگر كشور خودشان بود چی اینها انسانند نوزادند طفلند دوست ندارند زندگی كنند اگر بچه ها و نوه های ریس جمهورها و رهبران بودند همین طور نگاه میكردن خواهش میكنم كاری كند

نیازمندی ها