ارسال نامه‌های تهدید‌آمیز برای ترساندن مالباخته

نامزد عاشق پیشه، سارق فرش‌های نفیس بود

سرقت 2 میلیارد ریالی از عتیقه فروشی

رابطه دوستی، شگرد زوج سارق بود

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف سرقت 2 میلیارد ریالی از مغازه عتیقه فروشی در شهریار توسط زن و شوهر سارق با شگرد ایجاد رابطه دوستی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۶۰۳
رابطه دوستی، شگرد زوج سارق بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ افضل گلزاری جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: با دریافت پرونده ای با موضوع سرقت از مغازه فروش اشیاء عتیقه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در مورد نحوه سرقت گفت: زنی با چند بار مراجعه به مغازه عتیقه فروشی با صاحب مغازه ارتباط دوستی برقرار کرده و سپس با اجرای نقشه ای که از قبل با همسرش طراحی کرده بود اقدام به تعارف غذای مسموم به داروهای بیهوشی به مالباخته کرده و وی را بیهوش می کند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: متهم با همدستی شوهرش اقدام به سرقت اموال عتیقه به ارزش 210 میلیون تومان از مغازه عتیقه فروشی کرد.

وی گفت: با بررسی صحنه سرقت و انجام تحقیقات مقدماتی و بررسی سر نخ های بدست آمده توسط کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس در نهایت زن و شوهر سارق شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر و مقداری از اموال مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ گلزاری افزود:با توجه به دلایل و قرائن صریح پلیس زوج سارق به بزه ارتکابی خود اعتراف کرده و با قرار سه میلیارد ریالی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
۰
۰
یه بار می گین 210 میلیون تومان، یه بار هم تو خبر قبلی می گین 260 میلیون تومان...اصلاً آدم به صحت خبرا شك می كنه !!!

نیازمندی ها