با سعید سهیلی، نویسنده و کارگردان

«کلاشینکف» مثل باقلوا می‌فروشد

آخرین ساخته سعید سهیلی، کارگردانی که نام او بیشتر با فیلم «گشت ارشاد» پیوند خورده است، از روز چهارشنبه این هفته در 40 سینمای کشور روی پرده می‌رود.
کد خبر: ۶۹۷۲۵۶
«کلاشینکف» ‌از چهارشنبه می‌آید

علی سرتیپی که پخش «کلاشینکف» را برای اکران عید فطر برعهده دارد درباره وضع اکران عمومی این فیلم به ایسنا گفت: این فیلم به صورت همزمان در تهران و شهرستان‌ها اکران خواهد شد و امیدواریم که بتواند مانند فیلم‌های پرمخاطب امسال، نظر مردم را به خود جلب کند.

مدیرعامل فیلمیران درباره تعداد سینماهای اکران‌کننده «کلاشینکف» نیز خاطرنشان کرد: تاکنون نمایش همزمان فیلم در 23 سالن سینمایی در تهران و 17 سالن سینما در شهرستان‌ها قطعی شده است. علاوه بر این برای این‌که بتوانیم نظر مردم را به «کلاشینکف» جلب کنیم، از تبلیغات تلویزیونی نیز استفاده خواهیم کرد.

سرتیپی که پخش «رد کارپت» را برعهده دارد و این فیلم را از چند روز قبل از ماه رمضان (پنجم تیر) روی پرده برده بود، درباره وضع فروش این فیلم هم بیان کرد: «رد کارپت» پس از 21 روز نمایش توانسته در تهران و شهرستان به فروش یک میلیارد و 300 میلیون تومانی دست پیدا کند و البته به دلیل استقبال مردم، اکران آن تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

«کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی و با بازی رضا عطاران، ساعد سهیلی، جمشید هاشم‌پور، فرهاد اصلانی، شقایق فراهانی، جواد عزتی و شهرام حقیقت‌دوست قرار است در گروه سینمایی «آفریقا» روی پرده برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها