رئیس مجلس در گفت گوهای جداگانه با رمضان عبدالله و خالد مشعل:

ملت ایران درکنار مردم مظلوم فلسطین است

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به کابوسی ناتمام برای کودکان غزه تبدیل شده است کودکانی که اشک های مظلومانه آنها دل هر انسانی را به درد می آورد.
کد خبر: ۶۹۷۰۰۷
تصاویری که دل هر انسانی را به درد می آورد

رژیم صهیونیستی از 10 روز پیش تاکنون بار دیگر حملات مرگبار خود را علیه نوار غزه آغاز کرده است. این حملات در ماه مبارک رمضان و در حالی که نوار غزه حدود 8 سال تحت محاصره قرار دارد و با کمبود مواد غذایی و دارویی مواجه است صورت می گیرد.

ارتش رژیم صهیونیستی زن، کودک و پیر نمی شناسد و در حملات وحشیانه خود از بمباران منازل مسکونی و مراکز درمانی و بیمارستانی ابایی ندارد. بمباران مناطق مختلف نوار غزه طی 10 روز گذشته 230 شهید و هزار و 690 زخمی برجا گذاشته است.

بسیاری از قربانیان این حملات زن و کودک هستند و بنا بر اعلام سازمان ملل متحد تاکنون هزار و 370 منزل مسکونی در غزه ویران شده است و بیش از 18 هزار نفر آواره شده اند.

یونیسف صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد هفت روز پس از گذشت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در این رابطه اعلام کرد که در جنگ غزه دستکم 33 کودک شهید و صدها کودک دیگر زخمی شده اند.

این سازمان ضمن هشدار به تاثیرات روحی و جسمی ناشی از جنگ غزه بر کودکان این منطقه اعلام کرد: کودکان غزه نمی توانند بخوابند و به شدت رنج می برند.آنها از غذا خوردن خودداری می کنند و نشانه های اضطراب، ترس و رعب بر آنها کاملا آشکار است.

این حملات در سایه سکوت جامعه جهانی انجام می شود و حتی دیدن تصاویر کودکان بی پناه و گریان غزه نیز دل سران کشورهای عربی و نهادهای حقوق بشری را به درد نمی آورد.

اشک های مظلومانه ای که بر روی گونه های کودکان غزه جاری می شود و فریاد آنها تنها سهم این کودکان از هیولای جنگ است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
غلام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
۰
۰
با سلام این بچه‌ها بی گناه هستند در جنگ نیستند

نیازمندی ها