وداع رسمی مدافع سرخ ها با دایی و تیمش

سید جلال حسینی به الأهلی پیوست

چرا سیدجلال حسینی در پرسپولیس نماند؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سید جلال حسینی زحمات زیادی برای تیم ملی و پرسپولیس کشیده که جا دارد از این ملی‌پوش ارزنده کشورمان صمیمانه تشکر کنم. هواداران نگران نباشند، باشگاه پیش‌بینی همه چیز را کرده است.
کد خبر: ۶۹۶۷۸۶
چرا سیدجلال حسینی در پرسپولیس نماند؟

به گزارش جام جم ورزشی، علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با سایت باشگاه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ملی‌پوشان خصوصا سید جلال حسینی، اظهار کرد: با توجه به چندین نوبت قرار ملاقات با آقای سید جلال حسینی، بالاخره روز گذشته با ایشان به گفتگو نشستیم و ضمن حل و فصل مطالبات گذشته با ایشان و با توجه به پرداخت مبلغ قابل توجهی در بدو تصدی اینجانب و مشاهده اسناد و مدارک موجود تا حال حاضر در باشگاه پرسپولیس، بدهی‌ای به ایشان نداشته، هر چند که هرگونه مستنداتی از طرفین قابل بررسی است.

او ادامه داد: همچنین در مورد قرارداد جدید سید جلال حسینی در فصل پیش‌رو و با توجه به اختلاف نظر در مبالغ پیشنهادی طرفین مقرر شد که ایشان در ساعت 7 بعدازظهر همان روز در محل باشگاه پرسپولیس حضور بهم رسانند تا ضمن مشاهده اسناد و مدارک موجود در باشگاه به تفاهم مبلغ قرارداد جدید نیز دست یابیم که متاسفانه ایشان با ارسال پیامک از حضور خود در باشگاه عذرخواهی کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: در اینجا جا دارد از بازیکنانی که مطالبات خود را از باشگاه دریافت نکرده‌اند و با توجه به قرارداد منعقده به راحتی می‌توانستند از تیم جدا شوند و فقط به خاطر پرسپولیس و هواداران خونگرم آن همراه علی دایی به اردو رفتند، تشکر و قدردانی کنم.

علیرضا رحیمی گفت: باشگاه پرسپولیس برای موفقیت‌های آینده در حال تست‌گیری از چندین بازیکن خارجی در اردوی ترکیه است تا بتواند امنیت خاطری برای هواداران عزیز و باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا را فراهم آورد و از قداست باشگاه دفاع کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها