خلعتبری می گوید رحمتی رفیقش است که این طور برایش کری می خواند.
کد خبر: ۶۹۶۵۷۵
کری جالب خلعتبری برای سیدمهدی رحمتی

به گزارش جام جم ورزشی ؛ محمدرضا خلعتبری بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته رسماً به سپاهان پیوست و پرونده ادامه حضورش در پرسپولیس بسته شد. گفت‌وگویی با این مهاجم انجام دادیم و خلعتبری نیز شفاف درباره همه سؤال‌های موجود صحبت کرد. بخوانید:

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، به سپاهان برگشتی.
روزهای خوبی در این تیم داشتم. سپاهان نیز مرا می‌خواست و کمک کرد مشکلات برطرف شود.

قبول داری پرسپولیس اگر تو را جدی می‌خواست، مثل پارسال که با عجمان به توافق رسید، امسال هم موانع را برمی‌داشت تا در این تیم بمانی؟
از نظر مالی به نفع باشگاه پرسپولیس بود خلعتبری را حفظ نکند. 350 هزار دلار با احتساب دیرکرد پول باید به عجمان پرداخت می‌شد، 480 میلیون تومان بدهی فصل قبل من مانده بود و یک میلیارد و 700 میلیون تومان قرارداد فصل دومم بود و در مجموع مبلغی بالای 3 میلیارد می‌شد و به این باشگاه حق می‌دهم که با من قطع همکاری کرد.

برای سپاهان چقدر هزینه داشته‌ای؟
من از سپاهان طلبی نداشتم. 250 هزار دلار از پول عجمان را این باشگاه پرداخت و 100 هزار دلار هم از جیب خودم دادم.

قرارداد مالی فصل اول حضورت در پرسپولیس چقدر بود؟
یک میلیارد و 300 میلیون تومان.

ولی در فدراسیون حدود 700 میلیون ثبت کرده بودید.
تصمیم مدیریت باشگاه و آقای رویانیان بود و در نهایت به ضرر من تمام شد. آقای رحیمی بر اساس قرارداد ثبت شده در فدراسیون با من حساب و کتاب کرد و یک فقره چک یکصد میلیون تومانی هم از من گرفت تا فسخ قراردادم را صادر کند. اگر 100 هزار دلار پرداختی مرا به عجمان حساب کنید و از مبلغ 700 میلیون کسر کنید، متوجه می‌شوید بنده در لیگ سیزدهم کمتر از 400 میلیون تومان دریافتی داشتم در حالی که اگر در عجمان می‌ماندم، درآمدم شاید 10 برابر بود اما این پول در برابر دفاع از نام خلیج همیشه فارس، پشیزی ارزش ندارد و ناراحتش نیستم.

عده‌ای می‌گویند علی دایی اعتصاب فصل قبل بازیکنان را از چشم تو دیده است. در این باره توضیح می‌دهی؟
من و محسن بنگر مخالفان علنی اعتصاب بودیم. من سر تمرین و در رسانه‌ها تأکید کردم اعتصاب نه تنها راه‌گشا نیست، بلکه در آن مقطع به خود ما بازیکنان لطمه می‌زند و آقای دایی هم این موضوع را می‌داند. ایشان در حضور خود من به آقای رحیمی گفت من خلعتبری را می‌خواهم اما مدیرعامل باشگاه با اطلاع از مشکلات مالی پرسپولیس صلاح دید من نباشم. می‌خواهم همین‌جا از مدیریت، مربیان و هواداران تیم پرسپولیس تشکر کنم. ما روزهای تلخ و شیرینی را در کنار یکدیگر داشتیم و این روزها را فراموش نمی‌کنم و برای همه پرسپولیسی‌ها احترام قائل هستم.

دوست داری درباره رقم قراردادت با سپاهان صحبت کنی؟
به لطف پروردگار از فوتبال درآمد خوبی داشته‌ام و دیگر پول نمی‌تواند در تصمیم‌گیری‌ام اولویت داشته باشد. سپاهان را به خاطر دلم و منطقم انتخاب کردم چون هم دوستش دارم و از نظر فوتبالی هم به صلاحم است اینجا باشم. آقای کرانچار سرمربی این تیم از نظر شخصیتی و فنی بالاست و کلاً از حضور در سپاهان احساس خوبی دارم.

به اردوی ترکیه نمی‌روی؟
تیم دو روز دیگر به اصفهان برمی‌گردد و من صبح دیروز قرارداد بستم و رفتنم فایده‌ای ندارد. در اصفهان همراه با آقای کریمی سیبکی تمرین می‌کنم و از هفته آینده در تمرینات گروهی سپاهان شرکت می‌کنم.

قرعه‌کشی لیگ چهاردهم را دیدی؟
مراسم خوبی بود. بر اساس قرعه ما در بازی اول به مصاف پیکان می‌رویم.

مهدی رحمتی رفته پیکان. تو قبل از دربی تهران در مصاحبه‌ای گفتی 5 دقیقه بازی کنم به رحمتی گل می‌زنم. حالا 90 دقیقه فرصت داری. فکر می‌کنی گل بزنی؟
سید رفیق قدیمی من است و چون شوخی داریم، آن حرف را زدم وگرنه من برای هیچ‌کس کری نمی‌خوانم. آن دفعه گفتم گل می‌زنم ولی موقعیتش را پیدا نکردم. این دفعه بنویس نمی‌زنم شاید موقعیتش پیدا شد و زدم. (خنده)

روزنامه خبر ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها