مراسم احیا در حرمین شریفین، مساجد، حسینیه‌ها و دانشگاه‌ها به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۹۶۵۹۲
پخش مراسم لیالی قدر از تلویزیون

مراسم احیای شب نوزدهم به ترتیب شبکه‌های یک تا پنج از حرم امام رضا(ع) ساعت 21 و 30 دقیقه، مهدیه تهران ساعت 22، حسینیه همدانی‌ها ساعت 22، دانشگاه تهران بعد از نماز مغرب و عشا و مصلای تهران ساعت 22 پخش می‌شود. شبکه‌های قرآن و معارف و جام‌جم نیز این مراسم را از حرم حضرت احمدبن موسی(ع) بعد از نماز مغرب و عشا و حرم امام رضا(ع) ساعت 21 و 30 دقیقه پخش خواهند کرد.

در دومین شب از لیالی قدر نیز شبکه‌های یک تا پنج پخش مراسم احیا را به ترتیب از حرم امام رضا(ع) ساعت 21 و 30 دقیقه، حرم امام خمینی(ره) ساعت 21، حسینیه همدانی‌ها ساعت 22، دانشگاه امام صادق(ع) ساعت 22 و 30 دقیقه، حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ساعت 22 پخش می‌کنند. شبکه‌های قرآن و معارف و جام‌جم نیز مراسم را از حرم حضرت معصومه(س) ساعت 21 و 45 دقیقه پوشش می‌دهند.

در سومین شب قدر هم شبکه‌های یک تا پنج سیما به ترتیب مراسم لیالی قدر را از حرم امام رضا(ع) ساعت 21، حرم حضرت معصومه(س) ساعت 21 و 45 دقیقه، حسینیه همدانی‌ها ساعت 22، مسجد مقدس جمکران ساعت 24 و امامزاده صالح بعد از نماز مغرب و عشا پخش می‌کنند. شبکه‌های قرآن و معارف سیما و جام‌جم نیز مراسم شب بیست و سوم ماه رمضان را از مسجد جامع گرگان بعد از نماز مغرب و عشا و حسینیه همدانی‌ها ساعت 22 پخش خواهند کرد. (روابط عمومی تلویزیون)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها