زنان سرپرست خانوار، ازدواج مجدد می کنند

سرپرست کمیته امداد (ره) با اشاره به ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار گفت : ازدواج این گروه یکی از برنامه‌ها بوده است چراکه ضرورتی ندارد زن جوان در سن ازدواج نتواند پیوند زناشویی ببندد.
کد خبر: ۶۹۶۵۵۸
زنان سرپرست خانوار، ازدواج مجدد می کنند

حسین انواری در نشست مشاوران دستگاه‌های اجرایی در حوزه زنان با معاونت امور زنان و خانواده افزود: از سال گذشته سه هزار زن سرپرست خانوار ازدواج مجدد کردند و در زندگی خود موفق بوده‌اند. ما برای آمادگی زنان سرپرست خانوار برای ازدواج مجدد مشاوران کارآمدی را به استان‌ها اعزام کرده‌ایم تا ترس این زنان از ازدواج مجدد از بین ببرد.

وی گفت : به منظور دستیابی به اهدافی که مقام معظم رهبری تعیین کرده است، باید تکلیف خود را با دو دهک پایین کشور که شامل 15 میلیون‌نفر می‌شود، معین کنیم و هر سه قوه باید در جهت رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار تلاش کنند.

سرپرست کمیته امداد با بیان اینکه بیش از 400 هزار فرزند دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، اظهار کرد: هر ساله بخشی از آنان وارد بازار کار و دوره تحصیلات تکمیلی می‌شوند اگر نتوانیم این سرمایه عظیم رابه درستی هدایت کنیم بر میزان نابسامانی‌ها افزوده خواهد شد چراکه این افراد به تخریف شخصیت و روح نزدیک‌تر هستند و تصاویر شبکه‌های ماهواره‌ای زودتر بر آنها تاثیر می‌گذارد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها