با حضور عضو هیات امنای کمیته امداد انجام شد؛

برگزاری جشن خودکفایی 3 هزار مددجوی کمیته امداد استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از اختصاص وام اشتغال به زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: میزان وام‌ها متغیر است؛ ضمن اینکه مجموعه امداد از مددجویان در بخش حقوقی حمایت‌های رایگان انجام می‌دهد.
کد خبر: ۷۰۵۱۲۱

تبارک سبحانی با اشاره به آخرین آمار پرونده‌های مددجویان در بانک‌های عامل جهت دریافت وام اشتغال اظهار داشت: خوشبختانه طی سال‌های گذشته تعامل بانک‌ها با کمیته امداد نسبت به گذشته افزایش یافته است و در حال حاضر نیز با پیگیری‌های صورت گرفته قرار است پرداخت وام‌های اشتغال به مددجویان در اسرع وقت انجام شود.

وی تصریح کرد: میزان وام اشتغال به مددجویان از 15 میلیون تومان است که البته در صورتی که چند مددجو با یکدیگر مشارکت داشته باشند مبلغ وام افزایش پیدا می‌کند.

سبحانی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد در سنوات گذشته، توانمندسازی و استقلال مددجویان تحت پوشش است که در همین راستا نیز مجلس شورای اسلامی وظایفی را برای دستگاه‌های حمایتی مشخص کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران بیان داشت: هر ساله باید 10 درصد از مددجویان تحت پوشش به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی خارج شوند که این کار در سال‌های گذشته نیز انجام شده و امسال نیز تحقق پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص افزایش مستمری مددجویان در سال جاری گفت: مستمری مددجویان طبق سال گذشته پرداخت خواهد شد و چنانچه اعتبارات لازم در این بخش تأمین شود و مجلس نیز اجازه دهد مستمری مددجویان افزایش پیدا می‌کند. ( فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها