سرقت 328 هزار دلاری از یک تاجر با تهدید تبر

اعضای باند نقابداران دستگیر شدند

چهار نفر از گردانندگان باند نقابداران که با تهدید تبر 328 هزار دلار را از یک تاجر در مشهد به سرقت برده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۹۵۷۴۵
اعضای باند نقابداران دستگیر شدند

سرتیب دوم بهمن امیری فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع سرقت از یک تاجر خارجی در مشهد توسط سارقان نقابدار با تهدید تبر و سلاح سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات گسترده پلیسی در این زمینه انجام و مشخص شد چهار نفر با یک دستگاه پراید سفید رنگ و سر و صورت پوشیده خودروی شخصی تاجر خارجی را که درحال تردد در یکی از خیابان های اصلی مشهد بوده متوقف و ضمن ضرب و جرح 328 هزار دلار به سرقت بردند.

سرتیب امیری مقدم گفت: در بررسی های اولیه خودروی پراید شناسایی و با اقدامات وسیع اطلاعاتی در این رابطه فردی در حاشیه مشهد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی مبنی سرقت دلار از تاجر خارجی اعتراف و سه نفر دیگر از همدستان خود را معرفی کرد.

به گفته وی، دیگر متهمان در نقاط مختلف شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

سرتیب امیری مقدم افزود: در بازجویی های پلیسی مشخص شد شاگرد تاجر از دوستان قدیمی متهمان بوده و با اعلام زمان حمل دلارها با سارقان در این سرقت همکاری کرده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، متهمان با پرونده تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها