نیروهای سیاهپوش و نقابدار داعش شیوخ سنی را که از دادن قول وفاداری خودداری می کنند، گردن می زنند، مساجد شیعیان را آتش زده و سعی می کنند یک جنگ غیرنظامی فرقه ای به راه اندازند. این نیروها از آنجا که سیگار کشیدن را غیراسلامی می دانند، انگشتان کسانی را که سیگار می کشند، قطع می کنند.
کد خبر: ۶۹۵۳۱۳
آیا داعش می‌تواند حکومت کند؟

سایت بی بی سی با اشاره به اینکه داعش عملا وزنه ای را که سنگینی اش بیش از حد توانش است بلند کرده است نوشت:داستان‌های زیادی در باره بی‎‌رحمی‌های داعش در سوریه و عراق شنیده شده است. میلیون‌ها نفر در این دو کشور آواره شده‌اند،منظره سربریدن، به صلیب آویختن، و اعدام های صحرایی همراه با گفتار وحشتناک، کافی بود که نیروهای امنیتی عراق که انگیزه قوی نیز نداشتند اسلحه خود را زمین گذاشته و متواری شوند.

آنها به هر کجا قدم گذاشته‌اند، برداشت سختگیرانه‌ای از قوانین اسلامی را به اجرا درآورده و موجب فرار هزاران نفر از شهرها شده‌اند. با توجه به این واقعیت، این سئوال مطرح می شود که آیا نیروهای داعش عملا در موقعیتی قرار دارند که بتوانند حکومت کنند؟

همین اقدامات سبب شد که مردم محلی از آنان روی برگردانند که این امر سبب می شود داعش نتواند حتی مناطقی را که اکنون در اختیار دارد حفظ کند .

تازه‌ترین تصمیمات درباره اموال بانک زنجانی

جلسه رسیدگی به پرونده مطالبات دولت از بابک زنجانی و بررسی راهکارهای وصول هرچه سریع‌تر این بدهی ها به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش مهر، در این جلسه که معاون اول قوه قضائیه، دادستان تهران، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، وزیران نفت ، اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی نیز حضور داشتند، راهکارهای وصول مطالبات دولت مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

در این نشست مقرر شد به منظور وصول مطالبات وزارت نفت، با همکاری دولت و دستگاه قضایی ظرف مدت یک ماه نسبت به تملیک اموال بابک زنجانی براساس قیمت‌های تعیین شده توسط کارشناسان رسمی مورد تأیید دولت، مرجع قضایی و مالک اموال اقدام شود.

همچنین تاکید شد اداره، فروش اموال و واریز وجوه آن به حساب دولت براساس ضوابط قانونی موجود انجام شود.

در همین حال، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در پاسخ به سئوال دیگری درباره بازگشت اموال بابک زنجانی، همکاری سه نفر برای خرید اموال وی و همکاری دولت در این راستا گفته است: وزارت نفت ادعایش این است که پول نقد داده است و پول نقد هم باید یا از خود متهم و یا از فروش اموال وی به این وزارتخانه و به دولت باز گردد ولی در این راستا نیز هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.

هزینه تمدید مذاکرات هسته ای

تلویزیون آمریکا با ارائه تحلیلی از مذاکرات هسته ای به دیدار کری و ظریف در وین اشاره کرد و گفت:ادامه تمدید مذاکرات از نظر اقتصادی برای ایران هزینه سنگینی دارد و از نظر سیاسی برای دولت اوباما.

تحلیل گر تلویزیون آمریکا گفت: ایران به دلایل اقتصادی و همینطور آمریکا به دلایل موقعیت سیاست خارجی خود مایل به دستیابی به توافق نهایی هستند، در خاورمیانه دولت اوباما علاقه مند به رسیدن به توافقی است که برای طرفین قابل تحمل باشد بنابر این مذاکرات بین ظریف و کری چون هر دو نفر افراد کلیدی مذاکرات هستند و از خط قرمزهای سیستم خودشان آگاهی دارند و می دانند که در برابر مخالفین یا منتقدین چنین قراردادی چه استدلالی باید ارائه بدهند امیدوارکننده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
صمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
۰
۰
عمر داعش با حمله به عراق در سه ماه آینده بسر خواهد آمد و سوریه نیز ازدست این گروهك كثیف آزاد خواهد شد با 2میلیون عراقی مسلح هیچ قدرتی نخواهد توانست با عراق مقابله كند طرحهای امریكا و ایادی اش شكست سختی در منطقه خواهد خورد منافقین با داعش از عراق خارج خواهند شد بارزانی نیز بجای خود نشانده خواهد شد داعش یواش یواش مثل منافقین در عملیات مرساد به محاصر می افتد نبرد نهایی نزدیك است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها