گزارش بازدید اکبر ترکان از منطقه آزاد اروند

اجرای چهار طرح اقتصادی در منطقه آزاد اروند آغاز شد

استاندار ایلام از بررسی طرح ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران در جلسه هفته آینده شورای عالی مناطق آزاد کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۹۴۹۳۱
بررسی طرح ایجاد منطقه آزاد مهران

محمدرضا مروارید گفت: طرح توجیه فنی ـ اقتصادی منطقه آزاد تجاری مهران با حضور اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد ایران بررسی و قول مساعد برای پیگیری طرح منطقه آزاد تجاری مهران در این شورا گرفته شد.

وی از اصلاح جزئی طرح پیشنهادی منطقه آزاد در این دیدار خبر داد و تصریح کرد: ایجاد منطقه آزاد تجاری در مهران سبب به‌وجود آمدن تحول عظیم در مهران، ایلام و البته در منطقه می‌شود که به دنبال آن در زندگی مردم می‌تواند تغییر اساسی ایجاد کند.

استاندار ایلام ادامه داد: ایجاد منطقه آزاد تجاری در مهران، مستقر شدن دفاتر شرکت‌های خصوصی و سرمایه‌گذاران را به دنبال دارد که فرصتی فراهم می‌کند تا بتوان بخوبی از ظرفیت‌های ایلام و مرز مهران برای رفاه مردم ایلام استفاده کرد.

مروارید عنوان کرد: بر این اساس قرار است یک هتل چهار ستاره در مهران احداث و از فرودگاه قدیمی مهران نیز برای منطقه آزاد تجاری استفاده شود.

وی افزود: مسیر ارتباطی و زیر ساخت ارتباطی شهرستان مهران نیز در دست احداث است که با چهاربانده شدن این مسیر، مشکل ارتباطی با مرکز استان ایلام نیز رفع می‌شود. ما به دنبال استفاده از نهایت ظرفیت‌های این استان در جهت رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار هستیم که توسعه‌ای پایدار را در پی خواهد داشت.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
۰
۰
این طرح بسیار عالی است ولی آیا شامل شهرستان های حومه مثل شیروان، دهلران و... می شود؟ یعنی شعاع خاصی دارد؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها