رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد:

16 تا 24، اوج ساعات وقوع جرم در پایتخت

دو دوست که به وسیله چاقو از مردم زورگیری می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۹۴۸۰۴
زورگیران تهرانپارس بازهم دستگیر شدند

مدتی پیش یکی از شهروندان ساکن محدوده مذکور به ماموران کلانتری 126 تهرانپارس، مراجعه و عنوان داشت که در این محدوده در حال تردد بوده که ناگهان از سوی دو مرد حامل سلاح سرد مورد حمله و زورگیری قرار گرفته و آن دو مرد با توسل به زور اقدام به سرقت کیف، وجوه نقد و تلفن همراهش کرده اند.

با شکایت این فرد بلافاصله تیمی از ماموران تجسس تهرانپارس کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند و در مرحله اول اقدام به چهره نگاری از متهمان کردند که در نتیجه چهره های فرضی از متهمان به دست آمده و برای تیم های تجسس و پیشگیری کلانتری که در محدوده های استحفاظی مستقر بودند ارسال شد تا در صورت مشاهده متهمان آنها را دستگیر کنند.

همچنین در بررسی های انجام شده مشخص شد که این افراد از سارقان و زورگیران سابقه دار این محدوده هستند که بارها به جرم زورگیری و سرقت بازداشت شده اند و این امر ماموران را بر آن داشت که در این خصوص مناطق جرم خیز و تردد این افراد را بیشتر تحت نظر داشته باشند.

اقدامات ماموران ادامه داشت تا اینکه یکی از گشت های انتظامی این محدوده موفق شد این دو متهم را هنگام پرسه زنی و انتخاب سوژه برای زورگیری مشاهده و به تعقیب آنها بپردازد که در نتیجه این تعقیب و گریز هر دو متهم بازداشت شده و در کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از شاکی، اعتراف کردند.

هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای بازجویی در خصوص سرقت های احتمالی دیگر راهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كادوس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
۰
۰
اینا تهمت تهرانپارس از این مسائل نداره !!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها