پسر شروری که خود را «اژدها» معرفی می کرد،‌ در مخفیگاهش حین خوشگذرانی، دستگیر شد. ‎
کد خبر: ۶۷۸۷۱۹
«اژدها» دستگیر شد

در پی اجرای طرح محله محور و ارتقای امنیت اجتماعی با توجه به وقوع‎ ‎چند فقره سرقت زورگیری در ‏هفته گذشته در مناطق جنوب و جنوب غرب تهران و همچنین در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی پایتخت، عوامل تجسس و اطلاعات‎ ‎کلانتری 152 خانی آباد نو ضمن تشکیل اکیپ ویژه ای، شب گذشته به سطح خیابان‌ها و مخفیگاه‌های افراد شرور راهی شدند.

در حین اجرای این طرح بود که ماموران با‎ ‎استفاده از منابع و مخبرین، از حضور یکی از زورگیران خشن و سرکرده یک باند سرقت به نام «اژدر» معروف به «اژدها» که دارای بیش از 10 فقره سابقه کیفری در خصوص زورگیری و سرقت می‌باشد،‌ در میدان میوه تره بار مرکزی تهران مطلع شده و سریعا جهت دستگیری وی وارد عمل شدند.

متهم که در مخفیگاهش در حال خوشگذرانی بود با حضور ناگهانی پلیس شوکه شد و قبل از هر اقدامی دستگیر و به کلانتری منتقل گردید.

در بازجویی های اولیه پلیسی مشخص شد که «اژدها» از دهها زن و مرد در مناطق مختلف جنوب شهر تهران زورگیری کرده و یکی از عاملان رعب و وحشت در میان مردم خانی آباد نو است.

سرهنگ امید بهمنیاری رییس کلانتری 152 خانی آباد نو با اعلام این خبر، افزود: مالباختگان و شهروندانی که از آنان در ماه گذشته در مناطق جنوبی به ویژه جنوب غربی پایتخت، زورگیری شده است جهت طرح و یا پیگیری شکایات خود به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها