باز هم پای دلالان در میان است!

پشت پرده هجوم لیگ برتری ها به کمپ های ترکیه

استقلال عصر امروز در دیدار تدارکاتی به مصاف بورسیا اسپور ترکیه می‌رود.
کد خبر: ۶۹۴۴۸۰
رحمتی با استقلالی ها رودررو می‌شود

به گزارش جام جم ورزشی ؛ تیم فوتبال استقلال که برای برپایی اردوی 10 روزه راهی کشور ترکیه و شهر استانبول شده، امروز(جمعه) ساعت 18 به وقت محلی و 19:30 به وقت ایران مقابل بورسیا اسپور ترکیه بازی دوستانه انجام می‌دهد.

* این دیدار در کمپ «کارتپه» انجام می‌شود؛ جایی که تیم‌های پرسپولیس و پیکان در آنجا اردو زده‌اند. استقلالی‌ها از مسئولان تیم بورسیا اسپور درخواست کرده بودند که بازی در محل کمپ تمرینی تمیشان برگزار شود اما سنول گونش سرمربی این تیم با این مسئله موافقت نکرد.

* با توجه به برگزاری دیدار دوستانه استقلال مقابل بورسیا اسپور در کمپ تمرینی تیم‌های پرسپولیس و پیکان، این احتمال وجود دارد که اعضای این دو تیم شاهد دیدار دوستانه آبی‌پوشان باشند البته اگر در آن ساعت تمرین نداشته باشند. نکته دیگر اینکه، ممکن است مهدی رحمتی درواز‌ه‌بان پیکان با امیر قلعه‌نویی و هم‌بازی‌های سابق خود روبرو شود.

* روز گذشته شایعه شده بود بازیکنان استقلال با آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری در ترکیه دیدار داشته‌اند اما آبی‌پوشان طبق برنامه تعیین شده نمی‌توانند در حال حاضر از هتل محل اقامت خود خارج شوند و مسئولان استقلال این موضوع را تکذیب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها