فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن؛ موج گرما، باد در علفزار می‌پیچد، تابستان عزیز، یک تابستان پرهیجان، آذر، پایان پاییز، آرزوهای بزرگ 1 و 2، دنیای جدید، گذرگاه، داستان اسباب‌بازی2، خان هشتم، وقت خوب بیداری، صدای سکوت، کلاس برفی، سیاره گنج و مولان امروز وفردا از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۹۴۳۲۸
الناز شاکردوست در فیلم های آخر هفته تلویزیون

شبکه یک فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، موج گرما

فیلم سینمایی «موج گرما» به کارگردانی گریگور اشنیتزر با بازی سوزانا سایمون، داستان دکتر مارتینا فشنر متخصص آب‌شناسی است. تحقیقات گسترده او نشان می‌دهد که آلمان در صورت تغییرات جوی با تهدید کم‌آبی روبه‌روست. او تلاش می‌کند نتیجه تحقیقات خود را به مسئولان امر ارائه دهد و آنان را نسبت به خطرات احتمالی آگاه کند، ولی مسئولان، با او سهل‌انگارانه برخورد کرده و حرف‌هایش را جدی نمی‌گیرند تا این‌که سرانجام تغییرات آب و هوایی، موجب گرمای شدید و آتش‌سوزی جنگل‌ها می‌شود؛ به گونه‌ای که کشور با بحران کم‌آبی مواجه می‌شود.

شبکه دو امروز: ساعت 14 و 30 دقیقه، تابستان عزیز / فردا: ساعت 14 و 30 دقیقه، یک تابستان پر هیجان /‌ ساعت 23، آذر، پایان پاییز

فیلم تلویزیونی «تابستان عزیز» به کارگردانی امیر شهاب رضویان، امروز ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان زندگی عزیز و نوه‏اش حمید است که بدون هماهنگی با خانواده، از همدان راهی مشهد شده، در مسافرخانه بهشت، اتاقی اجاره می‏کنند و... سروش صحت، صابر ابر، فریبا آهنگ، محمد امین‌باشی، محمداحسان محمدزاده، مهران رجبی و رضا خمسه در فیلم تلویزیونی «تابستان عزیز» به تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «یک تابستان پرهیجان» به کارگردانی فرانسیس لکلرک، فردا ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد. در این فیلم پاتریک روبیتیل و پیر لوک فانک نقش‌های اصلی را بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «آذر، پایان پاییز» به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی، فردا ساعت 23 از شبکه دو پخش می‌شود. بهناز جعفری، بهروز بقایی، قربان نجفی، امیرمهدی کیا، رضا عباسی، مهدی عبادتی و فریبا آهنگ در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سه امروز: ساعت 11 و 30 دقیقه، آرزوهای بزرگ ـ 1/ فردا: ساعت 11 و 30 دقیقه، آرزوهای بزرگ ـ 2/ ساعت 22 و 30 دقیقه، دنیای جدید

فیلم سینمایی «آرزوهای بزرگ ـ 1» به کارگردانی برایان کرک، امروز ساعت 11 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. داگلاس بوت، جک روت، ری وینستون و دیوید ساچت بازیگران اصلی این فیلم هستند. همچنین قسمت دوم فیلم سینمایی «آرزوهای بزرگ» فردا ساعت 11و 30 دقیقه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «دنیای جدید» به کارگردانی هوون جانگ پارک، امروز ساعت 22 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه سه گنجانده شده است.

شبکه چهار فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، گذرگاه

فیلم سینمایی «گذرگاه» به کارگردانی جی‌لی تامپسون، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید. داستان این فیلم با بازی آنتونی کویین و جیمز میسون در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد.

شبکه تهران فردا: ساعت 9، داستان اسباب‌بازی ـ 2/ ساعت، خان هشتم

انیمیشن «داستان اسباب‌بازی ـ 2» به کارگردانی اش برنون، فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود. داستان این انیمیشن با گویندگی تام هنکس، تیم آلن و جون کاساک درباره وودی است که از سوی دزد اسباب‌بازی‌ها ربوده شده و باز(آدم فضایی) به کمک دوستانش برای نجات او می‌‌روند.

فیلم سینمایی «خان هشتم» به کارگردانی اصغر هاشمی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

رضا رویگری، هومن سیدی، خاطره حاتمی، سیروس همتی و هومن خدادوست در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

شبکه شما امروز: ساعت 23، وقت خوب بیداری

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، صدای سکوت

فیلم تلویزیونی «وقت خوب بیداری» به کارگردانی کاظم بلوچی، امروز ساعت 24 از شبکه‌شما به نمایش درمی‌آید.

کاظم بلوچی، افشین سنگ‌چاپ و مینا نوروزی بازیگران این فیلم هستند که در مرکز قزوین تولید شده است.

فیلم تلویزیونی «صدای سکوت» به کارگردانی بهادر اسدی و تهیه‌کنندگی سیدرضا شکری، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما به نمایش درمی‌آید. این فیلم از تولیدات مرکز خراسان رضوی است. حسن جوهرچی، نیلوفر شهیدی و عبدالله صادقی در فیلم تلویزیونی «صدای سکوت» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی تنهای تنهای تنها، گلستان، باد در علفزار می‌پیچد، آگاهی و مهاجم، فردا و در ساعت‌های 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

«باد در علفزار می‌پیچد» داستان شوکا دختر جوانی است که به علت فقر خانواده مجبور می شود به ازدواج با پسر عقب افتاده ای تن دهد تا کمی از بار مشکلات خانواده کم شود، اما جلیل شاگرد خیاط دل در گرو شوکا دارد و این موضوع اتفاقاتی را به وجود می آورد....

الناز شاکردوست ، حسین عابدینی ، محمدرضا ناجی ، جمال اجلالی ، مائده طهماسبی ، کوروش جویباری ، ایرج توشچی ، نورالدین اعلمی ، مینا نوروزی و مهران رجبی در این فیلم بازی کرده اند. (روابط عمومی تلویزیون)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها