شهرام محمودی فینال لیگ جهانی والیبال را از دست داد؟

امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال به احتمال زیاد فینال این رقابت ها را از دست خواهد داد. موضوعی که برای ما قطعا گران تمام خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۳۴۳۹
شهرام محمودی فینال لیگ جهانی والیبال را از دست داد؟

به گزارش جام جم ورزشی، شهرام محمودی که در جریان دیدار ایران و لهستان از ناحیه مچ پا آسیب دید و به بیرون زمین مسابقه رفت، در مورد نحوه مصدومیت خود و احتمال حضورش در فینال لیگ جهانی والیبال می گوید: مصدومیت ها چند دلیل مشخص دارد. وقتی بدن خیلی خسته است احتمال مصدومیت بالا می رود. ما مسابقات پر فشاری را پشت سر گذاشتیم. بدنم خیلی خسته بود. من برای دفاع اسپک بازیکن لهستان پریدم وقتی برگشتم روی پای او فرود آمدم. پایم از دو طرف پیچید. درد وحشتناکی داشتم. این طور آسیب دیدم. حالا هر روز فیزیوتراپی می کنم. روزی دو جلسه پیش پزشک می روم و وضعیت پایم هنوز خوب نیست. ورم هنوز نخوابیده و نمی توانم پایم را روی زمین بگذارم. رباط داخلی و خارجی مچ پایم پاره شد. خونریزی داخلی هم داشته که این موضوع بیشتر آزارم می دهد. دردم به حدی است که نمی توانم پاشنه پایم را روی زمین بگذارم. حالا فرصت زیادی تا مرحله پایانی مسابقات هم نداریم. باید در روزهای آینده پزشک تیم تصمیم بگیرد که اصلا من می توانم در کنار سایر بازیکنان به ایتالیا بروم و یا اینکه نمی توانم ادامه دهم. امیدوارم که بتوانم به تیم کمک کنم.

بر اساس این گزارش تیم ملی والیبال ایران در جریان مرحله فینال لیگ جهانی والیبال با تیم های قدرتمند روسیه و برزیل هم گروه است. این مسابقات طی روزهای آتی در فلورانس ایتالیا برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها