تیم ملی والیبال دوشنبه راهی ایتالیا می شود

شاگردان کواچ در راه فلورانس

تهران-ایرنا- تیم ملی والیبال ایران به منظور شرکت در مرحله نهایی رقابت های لیگ جهانی 2014 بامداد روز دوشنبه (23 تیرماه ) تهران را به مقصد شهر فلورانس ایتالیا ترک خواهد کرد.
کد خبر: ۶۹۴۵۲۹
شاگردان کواچ در راه فلورانس

به گزارش جام جم ورزشی، تیم ملی والیبال ایران ساعت 3 بامداد از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی فرانکفورت و سپس عازم فلورانس ایتالیا می شود.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی ، با بیان اینکه بر اساس قوانین لیگ جهانی والیبال هر تیم می تواند با 12 تا 14 بازیکن در مرحله نهایی لیگ جهانی شرکت کند، گفت: تیم ملی والیبال ایران با 14 بازیکن در این رقابت ها شرکت می کند و قبل از هر مسابقه در لیگ جهانی سرمربی اسامی 12 بازیکن را به مسئولان اجرایی این رقابت ها اعلام می کند.

وی در باره برنامه های تیم ملی در شهر فلورانس نیز گفت: ملی پوشان تمرینات خود را ساعتی پس از ورود به ایتالیا (روز دوشنبه) و بر اساس برنامه تنظیم شده فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) آغاز خواهند کرد و در روزهای چهارشنبه و جمعه 25 و 27 تیرماه نیز به مصاف تیم های روسیه و برزیل می روند تا تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

خوش خبر با تاکید بر اینکه تیم ایران برای صعود به مرحله بعد و حتی رفتن بر روی سکو تلاش خواهد کرد، گفت: نباید تفکر بازیکنان انتظار بیش از حد و زیاده خواهی در این رقابت ها باشد که این تفکر، آفت تیم ملی در مرحله نهایی لیگ جهانی خواهد بود و تیم را به بیراهه می برد.

سرپرست تیم ملی والیبال با یادآوری اینکه تیم های شرکت کننده در مرحله نهایی لیگ جهانی باید تا پایان مسابقات در فلورانس بمانند حتی اگر به دیدارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی صعود نکنند، گفت: تیم ملی والیبال ایران 30 تیرماه و بعد از پایان لیگ جهانی به تهران باز خواهد گشت و بر اساس تصمیم کواچ بازیکنان به مدت یک هفته استراحت خواهند داشت.

به گفته سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان ، تمرینات تیم ملی از پنجم مرداد ماه دوباره آغاز می شود تا این تیم خود را برای انجام چهار بازی دوستانه و تدارکاتی مقابل تیم ملی آمریکا آماده کند.

وی ادامه داد: در صورتی که روادید تیم ایران بدون مشکل صادر شود والیبالیست های ایران 16 مرداد ماه راهی آمریکا خواهند شد.

مرحله نهایی رقابت های والیبال لیگ جهانی 2014 از 25 تا 29 تیرماه با حضور تیم های شش کشور در فلورانس برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها