علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان امروز به موسسه محک رفت.
کد خبر: ۶۹۲۵۶۰
حقیقی در محک

به گزارش جام جم ورزشی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان پیراهنی را که در بازی با آرژانتین پوشیده بود را به موسسه محک اهدا کرد.

علیرضا حقیقی که امروز (یکشنبه) برای اهدای پیراهنش به مؤسسه محک آمده بود، عنوان کرد: ابتدا باید ماه مبارک رمضان را تبریک بگویم و تشکر کنم که در این حجم کار خبر امروز به مؤسسه محک آمدید.

وی با اشاره به حضورش در مؤسسه محک افزود: من از خیلی وقت پیش با محک آشنا شدم و بچه‌های این مؤسسه را می‌شناسم. وقتی به اینجا می‌آیم امید دوباره‌ای برای زندگی می‌گیرم. بچه‌های محک روحیه‌ فوق‌العاده‌ای دارند و هر وقت به اینجا آمدم وقتی از مؤسسه خارج شدم انگار دوباره متولد شدم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص روحیه بالای بچه‌های محک گفت: دلیل اینکه این بچه‌ها اینقدر روحیه دارند زحماتی است که مسئولان این مؤسسه می‌کشند و از جان و دل برای این بچه‌ها کار می‌کنند. من امروز پیراهنی که در بازی مقابل آرژانتین پوشیده بودم را به اینجا آوردم تا تقدیم این بچه‌ها کنم.

به گزارش تسنیم حقیقی یادآور شد: این پیراهن برای من ارزش زیادی داشت و البته این ارزش فقط به لحاظ معنوی بود و نه مادی. با این وجود پیراهنم را تقدیم مؤسسه محک کردم تا بتوانم کمک کوچکی به لحاظ مادی و معنوی به کودکان این مؤسسه داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها