دو سارق مسلح که با ورود به یک موسسه مالی و اعتباری در شهرستان زاهدان در استان سیستان و بلوچستان و زخمی‌کردن یکی از کارکنان 13 میلیون تومان سرقت کرده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۹۲۴۷۹
حمله مسلحانه به بانک برای سرقت 13 میلیون

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در این باره به جام‌جم گفت: ساعت 8 و 10 دقیقه بامداد روز گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان زاهدان تماس گرفت و از دزدی مسلحانه در یک موسسه مالی و اعتباری در خیابان مولوی این شهر خبر داد.

سرهنگ غلامرضا جعفری افزود: ماموران انتظامی با اعزام به محل مشاهده کردند، یکی از کارکنان این مرکز با شلیک گلوله زخمی شده است. در پی این حادثه مرد زخمی به بیمارستان و مسئولان و کارکنان موسسه مالی و اعتباری برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی یادآور شد: در تحقیق از کارکنان موسسه معلوم شد، ساعت 8 بامداد وقتی مدیر موسسه و کارمندانش در محل کارشان حاضر بودند، دو مرد که لباس محلی به تن داشتند وبا پارچه چهره‌هایشان را پوشانده بودند به عنوان مشتری وارد این موسسه مالی شده‌اند. در این هنگام یکی ازسارقان مقابل در ورودی ایستاده و دیگری که شوکر و سلاح کلت به‌همراه داشته با تهدید کارکنان اقدام به سرقت کرده‌اند.

شلیک به مرد کارمند

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، هنگام سرقت یکی از کارکنان قصد داشته زنگ خطر را به صدا در آورد که مرد مسلح متوجه شده و با شلیک گلوله او را زخمی کرده و با زور و تهدید 13میلیون تومان پول موسسه را دزدیده و همراه همدستش با خودرویی که در خیابان منتظرشان بود، متواری شده‌اند. با تشکیل پرونده و دستور قضایی، مشخصات متهمان فراری در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و جستجو برای دستگیری آنها ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، هنوز از وضع مصدوم حادثه گزارشی منتشر نشده است. جستجو‌ها برای دستگیری دزدان مسلح ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها