بازگشت تیم ملی فوتبال به ایران

شاگردان کروش در فرودگاه چه گفتند؟

تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به کشور بازگشت.
کد خبر: ۶۸۹۲۴۴
شاگردان کروش در فرودگاه چه گفتند؟

به گزارش جام جم ورزشی ؛ اکثر ملی پوشان تیم ایران به محض ورود به فرودگاه با صمیمیت پاسخگوی خبرنگاران رسانه های مختلف شدند.

با هم بخشی از مصاحبه های ملی پوشان ایرانی را مرور می کنیم:

صادقی: مقابل بوسنی خسته بودیم

امیرحسین صادقی در مراسم استقبال از ملی‌پوشان گفت: در حالی بازی آخر را شکست خوردیم که استحقاق این باخت را نداشتیم اما ملی‌پوشان کمی خسته بودند و شرایط آب و هوایی هم باعث شد تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: متأسفانه مقابل آرژانتین در دقیقه 92 گل خوردیم و مقابل بوسنی از لحاظ روحی و روانی خسته بودیم.

بیک زاده: به این تیم افتخار می کنیم

هاشم بیک‌زاده در مراسم استقبال از تیم ملی گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم و فکر می‌کنم مردم راضی باشند. ما سرمان را بالا می‌گیریم و به این تیم افتخار می‌کنیم.

وی افزود: تمام مردم ایران دیدند که چطور با نیجریه و آرژانتین که از بهترین های دنیا بودند بازی کردیم و همه ایران تلاش و غیرت بازیکنان تیم ملی را دیدند.

شجاعی: بدشانسی آوردیم

مسعود شجاعی نیز اظهار داشت: همه می‌دانند یک همدلی خوب در تیم ملی به وجود آمد که در این میان کارلوس کی‌روش نقش بسزایی داشت برای بازیکنان فرق نمی‌کرد چه کسی بازی کند و همه با تمام توان تلاش می‌کردند تیم ملی موفق شود و باهمدلی ارزوی موفقیت داشته باشند.

وی در مورد عملکرد ضعیف تیم ملی مقابل بوسنی اظهار داشت: ما در این دیدار نیاز به کسب پیروزی داشتیم و به همین خاطر هجومی بازی کردیم متأسفانه بدشانسی هم مانع از موفقیت ما شد و توپ‌های ما به گل نمی‌رفت بازیکنان در این دیدار مثل دو بازی اول با تمام توان ظاهر شدند اما بدشانسی آوردیم.


جهانبخش: از اعتماد کروش ممنونم

علیرضا جهانبخش درباره عملکردش در جام جهانی 2014 برزیل گفت: باید از کادر فنی تشکر کنم که من را در این بازی‌ها به میدان فرستادند و تجربه خوبی برای من به دست آمد که در اوج جوانی در این بازی‌ها حاضر شوم و بتوانم از این تجربه برای آینده فوتبالم استفاده کنم و این برای من درس بزرگی خواهد بود که همیشه آن را در ذهن خواهم داشت.


منتظری: تعصب کروش از خیلی‌ها بیشتر است

پژمان منتظری در مورد وضع کارلوس کروش اظهار داشت: تمام بازیکنان و مردم یک حرف دارند و آن هم ماندن کروش است. باور کنید تعصب کروش از خیلی‌ از ما بیشتر است او زحمت بسیار زیادی کشیده و برخلاف جوی که عمل ما بود عملکرد بسیار مناسبی داشت. باید تلاش کنیم تا در آینده وضعیت بهتری داشته باشیم.


پولادی: امیدوارم کروش بماند
مهرداد پولادی هم که یکی از برترین بازیکنان ایران در جام جهانی بود گفت: کروش نقش بسیار زیادی در این نتایج داشت و به نظر من فوتبال ما مدیون او است. من اخبار را پیگیری می‌کردم و وقتی دیدم 300 خبرنگار از کروش حمایت کردند مشخص شد که جو خوبی برای این مربی زحمتکش وجود دارد چرا که خبرنگاران هم فهمیدند که او چقدر زحمت می‌کشد و ما باید 5 ماه دیگر در جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم و امیدوارم که کروش بماند و از او حمایت شود.

حقیقی: از بیرون گود می‌گویند حریف را لنگ کن

رضا حقیقی هافبک تیم ملی درباره شکست مقابل بوسنی گفت: یک ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید از بیرون گود می‌گویند حریف را لنگ کن به نظر من بوسنی از تیم نیجریه قوی‌تر بود و استحقاق بیشتری برای صعود خود به مرحله بعد داشت آنها مقابل آرژانتین نباید شکست می‌خوردند. تمامی سه تیم حاضر در جام جهانی سطح‌شان از ما بالاتر بود اگر مقابل نیجریه به تساوی رسیدیم و آرژانتین را شکست می‌دادیم به خاطر تلاش بازیکنان و نقش بسیار مؤثر کی‌روش بود او تأثیر بسزایی در موفقیت‌های تیم ملی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
روح انگیز
United States
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
۰
۰
آقای كی روش باید بماند چون فقط به فقط ایشان می توانند آینده فوتبال ما را بسازند و خیلی زحمت كشیدنند كه بچه ها را به اینجا رسانند ما هیچ وقت قدر كسی كه زحمت واقعی می كشد را نمی دانیم ولی این را چندین بار تكرار كردم فقط باید آقای كفاشیان برود و بس چون ایشان از ورزش هیچ چیز نمی دانند اگر می دانستند آنقدر بی احترامی به آقای كی روش نمی كردند و نمك نشناس نمی شدند ایشان یاد گرفتن فقط لبخند بزنند كه این لبخند بر می گردد به خودش و بس

نیازمندی ها