شاکی پرونده ای که مدعی بود از وی سرقت مسلحانه صورت گرفته است ، سارق از آب در آمد و به چندین فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۶۸۸۸۰۶
شاکی، سارق از آب در آمد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان به پاسگاه انتظامی قزانچی مبنی بر اینکه در مسیر میدان امام حسین به مقصد «قزانچی» دو نفر ناشناس را به عنوان مسافر سوار کرد که در بین راه با تهدید سلاح کمری به زور مرا از خودرو پایین انداخته اقدام به سرقت خودرو و مبلغ 300 هزار تومان وجه نقد کردند.

وی افزود: بررسی گزارش در دستور کار کارآگان پلیس آگاهی قرار گرفته و در ابتدا مراتب سرقت در سیستم ثبت، با توجه به کشف خودرو به صورت بلاصاحب در حوزه کلانتری 21 کشمیر حساسیت کارآگاهان در تحقیقات بیشتر شده و با توجه به اخبار واصله از منابع کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی به این نتیجه رسیده که موضوع سرقت مسلحانه صحت ندارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از حضور شاکی جهت پیگیری پرونده، از طریق کارآگاهان مورد بازجویی فنی قرار گرفته که در تحقیقات انجام شده ابتدا منکر انجام هرگونه رابطه با سرقت بوده و سعی در گمراه کردن ذهن ماموران را داشت، پس از بازجویی های مستمر و ارائه دلایل و مدارک راهی جز بیان واقعیت نداشت و اقرار کرد که موضوع سرقت مسلحانه صحت نداشته، با خودروی من قصد کیف قاپی در حوزه کلانتری کشمیر را داشتم که تصادف کردم و خودرو را بلاصاحب رها و متواری شدم.

سرهنگ امان اللهی افزود: در ادامه تحقیقات متهم علاوه بر یک فقره کیف قاپی نافرجام، به یک فقره سرقت زورگیری و پنج فقره کیف قاپی با خودرو پراید معترف که با راهنمایی وی مالباختگان شناسایی شدند. ارزش اموال مسروقه بالغ بر 90 میلیون ریال اعلام گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها