سارق پراید دستگیر شد

فروش اموال مسروقه با پیامک

سارق حرفه ای که با سرقت 12 دستگاه خودرو پراید در شهرستان تربت جام خراسان رضوی قطعات آنها را از طریق پیامک بفروش می رساند، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۸۸۸۰۳
فروش اموال مسروقه با پیامک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: در پی افزایش سرقت خودرو از معابر عمومی سطح شهر تربت جام دستگیری سارق در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 11 خلیج فارس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ علی اصغر مختاری افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری 11 با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت ها مناطق آسیب پذیر را شناسایی و بصورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

در این راستا، ماموران کلانتری 11 پس از چند روز کنتزل نامحسوس محدوده های آسیب پذیر در ساعات اولیه بامداد روز گذشته به جوانی که سراسیمه در اطراف یک دستگاه خودرو پراید پرسه می زد مظنون و در اقدامی غافلگیرانه او را قبل از فرار دستگیر و در بازرسی بدنی از او دو شاه کلید خودرو کشف کردند.

با انتقال متهم به کلانتری و بررسی اولیه مشخص شد که متهم 31 ساله فردی سابقه دار و دارای چند فقره سابقه کیفری و هم اکنون نیز در تبعید بسر می برد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: در بازجویی های اولیه متهم منکر هرگونه جرمی بود اما در ادامه تحقیقات با مشاهده مستندات و ادله پلیسی موجود لب به اعتراف گشود و به 12 فقره سرقت خودرو پراید از ابتدای سال تا کنون در سطح شهرستان تربت جام اعتراف کرد.

وی افزود: سارق حرفه ای در ادامه بازجویی ها اظهار داشت پس از سرقت، خودروها را به حاشیه شهر و اماکن خلوت منتقل و پس از سرقت لوازم جانبی و داخلی از قبیل دستگاه ضبط و صوت، باطری، زاپاس و دیگر قطعات ارزشمند از طریق پیامک اطلاع رسانی می کرده و اموال مسروقه را به فروش می رسانده است.

سرهنگ مختاری با تاکید بر استفاده از تجهیزات ایمنی در پیشگیری از سرقت ها، افزود: در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها