رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از آغاز به کار نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان از فردا خبرداد و گفت: در این نمایشگاه‌ها، گوشت مرغ تنظیم بازاری به قیمت 5500 تومان و گوشت قرمز منجمد نیز هر کیلوگرم 16 هزار تومان به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۶۸۸۳۰۱
نرخ انواع گوشت در نمایشگاه‌های رمضان

یداله صادقی از برپایی نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان از فردا خبرداد و گفت: این نمایشگاهها در تهران در چهار نقطه مصلی امام خمینی(ره)، پارک ارم، بوستان ولایت و حکیمه به مدت 10 روز برگزار خواهد شد و در آن، 160 غرفه از 10 صبح تا 10 شب به عرضه مایتحتاج عمومی مردم می پردازند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: در این نمایشگاهها، کالاهای پرتقاضا در ایام ماه مبارک رمضان همچون گوشت قرمز، گوشت مرغ، حبوبات، برنج، خشکبار، عسل و خرما، انواع حبوبات و قند و شکر عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس تلاش شده تا کالاهای مورد نیاز مردم با 5 تا 15 درصد تخفیف عرضه شود، این در حالی است که هر کیلوگرم مرغ 5500 تومان و هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد 16 هزار تومان به فروش می رسد.

تامین 30 هزار تن برنج ، 50 هزار تن شکرسفید جهت مصرف خانوار و 50 هزار تن شکر صنف و صنعت توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران و 30 هزار تن گوشت مرغ، 10 هزار تن گوشت قرمز توسط شرکت شرکت پشتیبانی امور دام کشور انجام می گیرد و در مجموع، 170 هزار تن کالای اساسی در این نمایشگاهها عرضه می شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها