تیم‌های برزیل و مکزیک با برتری برابر حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کردند. کرواسی با مربی جوان خود حذف شد.
کد خبر: ۶۸۷۸۱۲
برزیل صدرنشین شد و به شیلی خورد/جدال مکزیک با هلند

به گزارش جام جم ورزشی، رقابت‌های گروه یک جام جهانی برزیل با برگزاری دو دیدار به پایان رسید. برزیل برابر کامرون 4 بر یک پیروز از زمین بیرون رفت. نیمار در دقیقه 17 موفق شد پاس گوستاوو را با یک بغل پای فنی به گل نخست میزبان تبدیل کند. کامرون که در این نیمه به هیچ وجه تیم دست و پا بسته‌ای نبود موفق شد در دقیقه 26 گل تساوی را به ثمر برساند. این بار جوئل ماتیپ موفق شد گلی شبیه به گل برزیل را به ثمر برساند. برزیل در ادامه سراپا حمله شد و موفق شد در دقیقه 35 از روی غفلت مدافعان کامرون باز هم به گل برسد. این بار نیز نیمار با حرکت انفرادی موفق شد گلزنی بکند تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان جام قرار گیرد و برزیل نیمه نخست را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان برساند.

برزیل در نیمه دوم نیز دست از تلاش نکشید و موفق شد دو بار دیگر دروازه کامرون را باز کند. فرد در دقیقه 49 موفق شد پاس داوید لوئیز را به گل سوم تیمش در این دیدار تبدیل کند فرناندینیو در دقیقه 88 گل دیگر برزیل را به ثمر رساند تا خیال برزیلی‌ها بابت پیروزی راحت شود.

البته در اواسط نیمه دوم نیمار مصدوم شد تا هواداران این تیم نگران شوند. البته این بازیکن به نظر می‌رسد مصدومیتش جدی نباشد.

مکزیک و کرواسی در حساس‌ترین دیدار این گروه به مصاف هم رفتند که مکزیک موفق شد با نتیجه 3 بر یک کرواسی را شکست دهد.

کرواسی و مکزیک در دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد، در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند. مکزیک در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط شد و توانست سه بار دروازه کرواسی را باز کند. رافائل مارکس کاپیتان مکزیک در دقیقه 72 موفق شد با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر برساند. آندرس گواردادو و خاویر هرناندس نیز دیگر گل‌های مکزیک را در این دیدار به ثمر رساندند. ایوان پریسیچ هم در دقیقه 88 موفق شد یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند. در دقایق پایانی مسابقه، آنته‌ربیچ که به جای ایویکا اولیچ به میدان آمده بود، با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. این دیدار با برتری 3 بر یک مکزیک به پایان برسد و شاگردان کواچ از دور رقابت‌های جام بیستم کنار رفتند.

جدول گروه A

1- برزیل 7 امتیاز، تفاضل 5+

2- مکزیک 7 امتیاز، تفاضل 3+

3- کرواسی 3 امتیاز

4- کامرون بدون امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها