سردبیر مجله معتبر ورزشی ورلد ساکر گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تجربه بالایش توانست ستاره آرژانتین در دیدار با این تیم را از کار بیندازد.
کد خبر: ۶۸۷۸۳۷
تمجید سردبیر انگلیسی ورلدساکر از اندیشه‌های کروش

به گزارش سایت جام جم ورزشی، گوین همیلیتون سردبیر مجله ورزشی معتبر ورلد ساکر در مورد بازی تیم ملی ایران مقابل آرژانتین در جام جهانی اظهار داشت: تیم ایران مقابل آرژانتین نمایش خوبی داشت و مقابل ستاره‌های بزرگ این تیم مانند دی ماریا، هیگواین و مسی به خوبی ایستادگی کرد، اما آن چیزی که از آرژانتین انتظار داشتیم نتوانست انجام دهد. کی‌روش با تجربه بالایی که داشت توانست مسی را از کار بیندازد.

وی افزود: در نیمه اول ایران کاملاً دفاعی بازی کرد و چند حمله هم تدارک دید. نتیجه مساوی می‌توانست عادلانه باشد اما ضربه فوق‌العاده مسی پیروزی شیرینی را برای آرژانتینی‌ها رقم زد.

سردبیر مجله ورلد ساکر در خصوص شناختش از بازیکنان ایران عنوان کرد: بازیکنان این تیم مانند دژاگه در انگلیس بازی می‌کند را می‌شناسم، سایر بازیکنان که در لیگ‌های ایران بازی می‌کنند اطلاعاتی از آنها نداشتیم با توجه به بازی‌هایی که از ایران در دور مقدماتی دیده بودم انتظار داشتم که تیم آنها دفاعی باشد ایران از نظر سنتی دفاعی بازی می‌کند اما آن چیزی که مرا متعجب کرد بازی خوبی مقابل آرژانتین بود هرچند که 80 درصد ورزشگاه طرفدار آرژانتین بوده و جو به سود این تیم جریان داشت.

همیلتون در مورد اینکه چند بازیکن ایران پتانسیل بازی در اروپا را دارند؟ گفت: به نظر من دژاگه آینده‌ خوبی خواهد داشت هرچند فولام به دسته پایین‌تر سقوط کرد اما او می‌تواند همچنان در لیگ انگلیس درخشش خوبی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که دیدار ایران و بوسنی را چطور پیش‌بینی می‌کنید، گفت: 100 درصد بازی حیاتی و سختی برای ایران خواهد بود. حقیقتاً از بازی‌های بوسنی در جام جهانی ناامید شدم. آنها تیمی هستند که به تازگی تشکیل شده‌اند و به نظر من ایران مقابل این تیم شانس خوبی خواهد داشت.

همیلتون در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای می‌تواند ایران را مقابل بوسنی به پیروزی برساند، گفت: فکر می‌کنم بوسنی با همان یک مهاجم ادین ژکو بازی کند. ایران شاید نیاز داشته باشد که تهاجمی بازی کند. قطعاً دیدار نزدیکی خواهد بود.

سردبیر مجله ورلد ساکر در مورد حذف زودهنگام انگلیس از جام جهانی 2014 گفت: راستش را بخواهید انتظارات از این تیم زیاد نبود در گروه سختی هم قرار گرفته بودیم خودمان هم احتمال می‌دادیم صعود نکنیم. خیلی ناامیدکننده بود چرا که در دفاع مشکل داشتیم و اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. اگر نیمه پر لیوان را نگاه کنیم می‌بینید بازیکنان جوان و آینده‌‌داری در حال ورود به تیم ملی هستند اما در دفاع با مشکل مواجه هستیم به نظر من تیم‌های بهتری از انگلیس بودند که صعود کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال می‌دهید در بازی انگلیس و کاستاریکا چند بازیکن این تیم خداحافظی کنند، گفت: این احتمال وجود دارد، فکر می‌کنم یک بازی دوستانه در ومبلی لندن برگزار کنند و بعد از آن می‌توانند کفش‌های خود را آویزان کنند.

همیلتون درباره اینکه نگاه‌ها به استیون جراد به دلیل اشتباهاتی که در جام جهانی انجام داد، چگونه است و آیا او سپر بلای این ناکامی شده است، گفت: راستش را بخواهید اشتباه او باعث شد بازی را از دست بدهیم. جراد می‌تواند نفر اول برای سپر بلا باشد همچنین سپر بلایی مقابل مشکلات بنیادین انگلیس.

سردبیر مجله ورلد ساکر در مورد عملکرد وین رونی در خط حمله انگلیس گفت: متأسفانه در حال حاضر دوران رونی رو به افول است، سنش هم بیشتر می‌شود باید قبول کنیم او بهترین سال‌هایش را پشت‌سر گذاشته است. هرچند وی مقابل اروگوئه در نیمه دوم بهترین بازیکن ما بود اما واقعاً برای این بازیکن هم جام جهانی ناامید‌کننده‌ای بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا انگلیس می‌تواند با رحیم استرلینگ و چند بازیکن جوان دیگر امیدوار به آینده باشد، گفت: احتمالش وجود دارد، روی هاچسون هم به همین بازیکنان امیدوار است. این ناکامی که در برزیل اتفاق افتاد، را می‌توان به موفقیت رساند هرچند که هنوز در مورد مدافعان بی‌کیفیت نگرانی‌هایی وجود دارد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها