سرمربی تیم والیبال ایتالیا پس از شکست مقابل ایران اظهار کرد: ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است.
کد خبر: ۶۸۷۲۸۰
اعتراف سرمربی ایتالیا به قدرت والیبال ایران در دنیا

به گزارش جام جم ورزشی، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا پس از شکست مقابل ایران اظهار کرد: همان طور که کاپیتان تیم ما گفت با نگاه متفاوتی این مسابقه را شروع کردیم. به نظرم نسبت به بازی قبل بهتر کار کردیم، البته انتظار داشتیم که نتیجه را واگذار کنیم، به هر حال ایران یکی از بهترین تیم‌های والیبال جهان است. به نظرم دفاع تیم ما بهتر از حریف بود اما به هر حال بازی در تهران آسان نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که انتظار این را داشتید که دست خالی به کشور خود برگردید، گفت: البته که به باخت مقابل ایران فکر می‌کردم. ایران یکی از تیم‌های درجه یک جهان است. بازی‌های تیم‌های ایران و ایتالیا به هم شبیه است. آن‌ها خیلی خوب بازی می‌کنند و پیروز شدند.

برتو برای چندمین بار به این سوال خبرنگاران ایرانی پاسخ داد که چه اتفاقی نسبت به بازی در فلورانس افتاده که بازی 3 بر صفر برده را 3 بر صفر واگذار کرده یادآور شد: همان طور که قبلا هم در جمع خبرنگاران ایرانی پاسخ دادم ما تصمیم گرفتیم که در یک برنامه به چند نفر از بازیکنان خود استراحت بدهیم زیرا برخی از بازیکنان کلیدی ما خیلی دیر به تیم ملی ملحق شدند. بعد از مسابقه‌های باشگاهی فرصت تمرین و استراحت نداشتند. تصمیم گرفتم که دو سه هفته‌ای به آن‌ها استراحت بدهم اما در مرحله بعد در فلورانس که 6 تیم نهایی لیگ جهانی حضور دارند، با تمام توان به میدان می‌رویم.

برتو گفت: بسیاری از بازیکنان ایران در سطحی هستند که می‌توانند در لیگ ایتالیا بازی کنند. آن‌ها قابلیت این را دارند و تنها باید اراده کنند.

او در پایان گفت: من از میزبانی ایران تشکر می‌کنم چرا که بهترین امکانات را در اختیار ما قرار دادند. با توجه به قدرتی که ایران دارد مطمئنا در آینده نیز دوباره همدیگر را خواهیم دید و من از این موضوع خوشحالم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها