رونمایی از هزار قطعه نمایش فرهنگ زندگی

تجلیل از گویندگان پیشکسوت در سالگرد تاسیس رادیو نمایش

شبکه رادیویی کودک و نوجوان در نیمه شعبان روز میلاد حضرت مهدی(عج) افتتاح شد و بر روی موج اف ام ردیف 5/89 مگاهرتز قابل دریافت است.
کد خبر: ۶۸۶۰۱۰
کودک در آغوش خانواده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ طاهره راستی پیشه مدیر شبکه رادیویی خانواده و سرپرست شبکه کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: همزمان با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) شبکه رادیویی کودک و نوجوان افتتاح شد، برنامه های این شبکه به همراه شبکه رادیویی خانواده بر روی موج اف ام ردیف 5/89 مگاهرتز از ساعت 6 تا 24 قابل دریافت است.

راستی پیشه تأکید کرد: تولید و پخش برنامه های این دو شبکه با بهره گیری از هنر فاخراسلامی - ایرانی با رویکرد خانواده، محورتوسعه انسانی-اجتماعی و الگو سازی و بستر سازی بنیان های معنوی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان به تولید برنامه می پردازد.

سرپرست شبکه کودک و نوجوان در ادامه افزود:کاهش فاصله و گسست نسلی والدین و فرزندان، تقویت نشاط و شادابی، ایجاد فرصت های خودباوری و تقویت روحیه امید به آینده در چارچوب اصول و خط مشی برنامه ها و سیاست های مصوب سازمان از دیگر موضوعات مورد توجه در این شبکه رادیویی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در جدول برنامه های این شبکه ها به نیازهای همه گروه های سنی خردسال، کودک، نوجوان، جوان، میانسال و سالمند توجه شده و برنامه های متناسب با اقشار مختلف مخاطب در نظر گرفته شده که در زمان های مناسب پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها