جام جم نوا: چندی پیش و در کنسرت ۲۲ اردیبهشت «مهدی یراحی» خواننده آلبوم پرطرفدار «امپراطور» قطعه ای با ترانه و ملودی امیرعلی بهادری به عنوان سورپرایز آن شب برای هواداران خود اجرا نمود و این نوید را به طرفداران خود داد که به زودی این تک آهنگ در قالب آلبومی ترکیبی منتشر خواهد شد لیکن در چند روز گذشته این اثر با صدای شخص دیگری روی چند سایت دانلود موزیک قرار گرفت که موجب ایجاد برخی حواشی و شایعات شد.
کد خبر: ۶۸۵۹۶۱
سرقت از خواننده معروف پاپ

سرانجام پس از پیگیری های وکیل شخصی مهدی یراحی مشخص شد که خواننده ای که این اثر رو به اشتباه اجرا کرده، خود قربانی یک ماجرای پشت پرده بوده و بسیار از اتفاق پیش آمده متأسف و نگران است و در ادامه آهنگ مذکور از روی سایتهای مختلف حذف شد و به زودی نسخه اصلی با اجرای یراحی منتشر خواهد شد.

متاسفانه این اولین بار نیست که خوانندگان و آهنگسازان و البیته بسیاری دیگر از هنرمندان کشورمان دچار این قبیل مشکلات می شوند. امید است که دیگر شاهد این چنین مشکلاتی نباشیم. در پایان متن منتشر شده مهدی یراحی در صفحات مجازی اش در ارتباط با این موضوع را بخوانید.

به نام خدا
چون غرض آمد هنر پوشیده شد!
چند روز پیش یکی از آهنگهایی که پیش تر وعده انتشارش رو داده بودیم و قرار بود به زودی در قالب آلبومی ترکیبی به بازار بیاد، با صدای شخص دیگری روی چند سایت دانلود موزیک قرار گرفت. از آنجایی که به عشق شما هواداران عزیز این آهنگ رو برای اولین بار در کنسرت ٢٢ اردیبهشت به عنوان سوپرایز اجرا کرده بودیم، انتشار این اثر با صدای خواننده ای غیر از بنده، طبیعتا باعث ایجاد شائبه هایی در اذهان عزیزتون شد! اصولا هیچگونه علاقه ای به پرداختن به حواشی ندارم اما پس از پیگیری و روشن شدن ماجرا متوجه شدیم خواننده ای که این اثر رو به اشتباه اجرا کرده، خود قربانی یک ماجرای پشت پرده بوده و بسیار از اتفاق پیش آمده متأسف و نگران است. ضمن اینکه پس از صحبت های این خواننده محترم با وکیل بنده، بنا شد آهنگ مذکور از روی سایتهای مختلف حذف و انشالا به زودی نسخه اصلی با اجرای بنده منتشر بشود. خلاصه که ماجرای این آهنگ کمی شبیه داستانهای پلیسی شد!
در ادامه خیلی شفاف عرض میکنم ترانه و ملودی این قطعه توسط دوست خوبم امیرعلی بهادری ساخته شده، ایشون هم این اثر رو فقط یکبار اون هم به شخص بنده واگذار کردن و باقی ماجرا چیزی جز عداوت کودکانه شخصی با امیرعلی بهادری عزیز نبوده که متأسفانه خواننده مذکور به دلیل بی اطلاعی از اصل ماجرا و عدم عنایت به قوانین مربوط به حقوق مؤلفین و مصنفین، قربانی توطئه ای کودکانه شده است. این توضیح رو فقط به احترام اذهان نازنین شما مخاطبین دوست داشتنی و روشن شدن حقیقت نوشتم تا بدونین خاطرتون بسیار عزیزه.
خدا به همراتون
طرفدارتون مهدی
(موسیقی پارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها