این شبکه کارتون فوتبالیست ها را پخش می کند

تابستان به یاد ماندنی در شبکه پویا

شبکه پویا برای تابستان امسال چند مجموعه جدید، فیلم‌های سینمایی انیمیشنی و یک برنامه برای نمایش آثار نوستالژیک در نظر گرفته است.
کد خبر: ۶۸۳۰۶۷
تابستان به یاد ماندنی در شبکه پویا

تابستان امسال شبکه پویا انیمیشن‌های تازه‌ای برای گروه‌های سنی خردسال، کودک و نوجوان پخش می‌کند. ابوالفضل علم‌بیگی، مدیر تامین برنامه شبکه پویا در این باره گفت: تابستان امسال با ماه مبارک رمضان مصادف شده است. به مناسبت این ماه مبارک انیمیشن قصه‌های غزاله هر روز عصر به تماشاگران شبکه پویا ارائه می‌شود. قصه‌های من و آقاجان بعد از انیمیشن سینمایی که ساعت 21 پخش می‌شود، تقدیم علاقه‌مندان می‌شود و صبح‌ها انیمیشن خاطره‌انگیز زهره و زهرا را پخش می‌کنیم.

به گفته مدیر تامین برنامه شبکه پویا، علاوه بر این برنامه‌ها آموزش قرائت و ترتیل قرآن کریم و کلیپ‌های رمضانی نیز در طول روز به کودکان ارائه می‌شود.

علم‌بیگی ضمن اشاره به تغییر ساعت شروع و پخش برنامه‌های شبکه پویا در فصل تابستان گفت: از بیست و چهارم خرداد برنامه‌های شبکه پویا ساعت 7 و 30 دقیقه شروع می‌شود و تا 22 و 45 ادامه خواهد داشت. با رسیدن فصل پاییز متناسب با بازگشایی مدارس برنامه‌های این شبکه ساعت 6 و 30 دقیقه آغاز می‌شود و هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه به پایان خواهد رسید.

این مدیر درباره تازه‌ترین برنامه‌های این شبکه که در طول سه ماه تابستان به خردسالان، کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود، توضیح داد: سری جدید تام و جری که دیالوگ دارد، مرحله دوبله را پشت سر می‌گذارد همچنین سری جدید پلنگ صورتی نیز برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

مدیر تامین برنامه شبکه پویا ادامه داد: قصه‌هایی از سرزمین دور و دزد ناشی از دیگر مجموعه‌های انیمیشنی جدید در شبکه پویاست که برای تابستان در نظر گرفته شده است. همچنین سری جدید پاندای کونگ‌فوکار را تدارک دیده‌ایم و سری دوم انیمیشن زنان کوچک که سری اول آن سال‌ها قبل از شبکه دو پخش شده، مرحله دوبله را پشت سر می‌گذارد و بزودی آماده نمایش می‌شود.

علم‌بیگی مجموعه 40 قسمتی خانواده تراپ را از دیگر انیمیشن‌های جدید شبکه پویا برشمرد که مرحله دوبله را پشت سر می‌گذارد و پخش آن از اواخر تابستان آغاز خواهد شد.

وی افزود: نوروز امسال چند انیمیشن جدید به مخاطبان شبکه پویا ارائه شد که تابستان ادامه این انیمیشن‌ها و قسمت‌های جدید آنها را به نمایش خواهیم گذاشت.

مدیر تامین برنامه شبکه پویا به انیمیشن‌های خرگوشک، دیپ داپ، لئون، گرگ ناقلا، بره کوچولو، چطور نقاشی کنیم، قهرمان تنیس، سری جدید پاندای کونگ‌فوکار، اژدهاسواران، باب اسفنجی، خنگول (عروسک پشت شیشه)، ایوری، بره قهرمان و مکس اشاره کرد و گفت: سری جدید آنها در طول تابستان پخش می‌شود.

به گفته علم‌بیگی، برای تابستان امسال فیلم‌های سینمایی انیمیشن نیز تدارک دیده شده است.

مدیر تامین برنامه شبکه پویا، درباره انیمیشن‌های ایرانی شبکه پویا در فصل تابستان گفت: تاریخ از این‌رو، شنگول‌آباد، سری جدید مهارت‌های زندگی، بوستان سعدی، خانه ما، دوستان جنگل، روباه و خروس و ماجراهای کوشا و مجموعه خبر کودک از جمله آثاری است که تابستان به نمایش درمی‌آید.

وی تاکید کرد: انیمیشن‌های گالیلا، زوزو و ناز بالشت نیز آخرین مراحل تولید را پشت‌سر می‌گذارند که به محض آماده شدن، به مخاطبان ارائه می‌شوند.

جام‌جهانی انیمیشنی

از امشب بازی‌های جام‌جهانی 2014 در برزیل آغاز می‌شود و شبکه پویا نیز به سهم خود به این مساله و شور فوتبال توجه دارد.

علم‌بیگی در این باره گفت: دو برنامه با موضوع جام جهانی در نظر گرفته‌ایم که یکی پخش کارتون فوتبالیست‌هاست که درخواست‌های زیادی برای پخش آن داشتیم و دیگری یک انیمیشن داستانی آموزشی به نام داستان فوتبال است.

مدیر تامین برنامه شبکه پویا درباره داستان فوتبال گفت: این انیمیشن که با شروع جام جهانی تا نیمه تیر هر روز ساعت 18 به نمایش درمی‌آید، قوانین، تاریخچه و تغییرات ایجاد شده در بازی فوتبال را در قالب انیمیشن تشریح می‌کند.

تابستان خاطره‌انگیز

شبکه پویا در کنار انیمیشن‌های تازه‌ای که برای مخاطبان خود تدارک دیده است، قصد دارد برخی انیمیشن‌های خاطره‌انگیز را که در دهه‌های 50، 60 و 70 پخش شده،به مخاطبان خود ارائه کند.

علم‌بیگی در این باره گفت: انیمیشن‌های قدیمی برای بزرگ‌ترهایی که تماشاگر شبکه پویا هستند، خاطره‌های زیادی را زنده می‌کند و برای بچه‌ها تازگی و جذابیت دارد.

مدیر تامین برنامه شبکه پویا کارتون‌های گوریل انگوری، زبل‌خان، دوقلوهای افسانه‌ای، معاون کلانتر و بینوایان را جزو آثار خاطره‌انگیزی برشمرد که برای تابستان تدارک دیده شده است.وی افزود: این روزها انیمیشن میتی کومان نیز با همین دیدگاه از شبکه پویا پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عباس چناری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
۱
۰
سلام من می خواهم كارتون 15 پسر رو در شبكه پویا بگذارید
زهراغیور
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
۰
۱
سلام من زهراغیور12ساله ازاصفهان هستم من یكی از پروپاقرص ترین هوادارانتان هستم من از شما خواهش میكنم كه فوتبالیست های قدیمی همون فوتبالیست های 1را پخش كنیداما توی تابستان كه بچه ها بتوانند این برنامه را ببینند خیلی خیلی از شما ممنونم

نیازمندی ها