با بازگشت سازندگان سریال «مدینه» از شمال کشور،تصویربرداری در تهران ادامه می یابد.
کد خبر: ۶۸۲۷۶۲
سیروس مقدم با «مدینه» به تهران بازگشت

مجموعه تلویزیونی «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی زینب تقوایی 31 فروردین امسال در لوکیشنی حوالی میدان شهدا در خیابان 17 شهریور کلید خورد و در لوکیشن‌های دیگری چون شهرک چشمه، کلانتری و... مراحل تصویربرداری را از سر گذراند.سپس گروه از اوایل خرداد ماه جاری به شمال کشور رفتند و کار در شهر تنکابن پیگیری شد.همچنین بخشهایی از این سریال روی آبهای دریای خزر و قسمت‌هایی نیز که مربوط به غواصی بود، زیر آب ضبط شد.

سکانسهای هوایی نیز توسط هلی شات جلوی دوربین رفت.در این قسمتها که مربوط به اتفاقی است که برای یکی از کاراکترهای اصلی افتاده، تعدادی قایق نجات و نیروهای پاسگاه مرزی دریایی نیز حضور داشتند.این قسمتها مربوط به اتفاقی بود که برای یکی از شخصیتها می‌افتد و در این بخش‌ها پریوش نظریه، آتیلا پسیانی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار، مریم کاویانی و داریوش سلیمی بازی داشتند. گروه تولید از روزهای آغاز تولید روزی 15 ساعت مشغول کار هستند تا مجموعه به موقع برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما آماده شود. سازندگان پنجشنبه هفته گذشته به تهران بازگشتند و در طول مسیر برگشت نیز بخشهای جاده‌ای در جاده های سرسبز شمال ضبط شد.

/Media/Image/1393/03/21/635380786820861043.jpg

به گفته آرش زینال خیری، مدیر تولید پروژه،در تهران تصویر برداری در یک مسافرخانه به نام بلبل حوالی راه آهن آغاز شده است و در این بخشها بازی بهزاد فراهانی در نقش بلبل شروع شده است.تدوین همزمان سریال را نیز خشایار موحدیان برعهده دارد.

در سریال جدید مقدم جمعی از چهره های سرشناس سینما و تلویزیون بازی دارند.پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار و مجید صالحی و (با حضور) بهزاد فراهانی، آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، رضا رویگری، مریم بوبانی، لیندا کیانی، شیوا ابراهیمی و (با بازی) سید مهرداد ضیایی، اسماعیل سلطانیان، بهنوش صادقی، داریوش سلیمی، علی صالحی، نوید خداشناس، امیر حمیدزاده، علیرضا مهران، کریم قربانی و آرش آصفی در این مجموعه مناسبتی حضور دارند.

قصه سریال درباره زنی به نام مدینه است که بعد از درگذشت همسرش جهان، تصمیم دارد به همراه پسر خوانده اش، کارخانه جهان را به بهترین شکل ممکن اداره کند، اما همسر اول جهان مانعی جدی در راه اوست.

فیلمنامه سریال را سعید نعمت ا... نوشته که در کارنامه او نگارش فیلمنامه سریالهایی چون «جراحت»، «زیرهشت»، «مادرانه»، «رستگاران» و.... به چشم می‌خورد.

سایر عوامل اصلی سریال عبارتند از: نویسنده:سعید نعمت ا...،مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، مدیر تولید:آرش زینال خیری،طراح گریم: مجید اسکندری،مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، تدوینگر: خشایار موحدیان، صداگذار: مهرداد جلوخانی، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی: فهیمه کمالی،مشاور رسانه ای:هادی داداشی،مدیر تدارکات: سعید نظری و دستیاران کارگردان: صالح جوان، داود زادق آبادی. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها