قاتلان بی‌رحم قبل از ترک کشور دستگیر شدند

قتل جوان 18 ساله در انبار ضایعات

عاملان قتل جوان 18 ساله در شهر سیرجان توسط پلیس شهرستان تایباد خراسان رضوی قبل از خروج از کشور شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۱۲۸۴
قتل جوان 18 ساله در انبار ضایعات

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: دو قاتل متواری که فرودین ماه امسال تا کنون تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضای شهرستان سیرجان بودند روز گذشته و توسط پلیس شهرستان تایباد دستگیر می‌شوند و جهت بازجویی تحویل پلیس آگاهی استان کرمان شدند.

وی افزود: 25 فرودین ماه امسال خبری مبنی بر کشف جنازه جوانی در یکی از نقاط شهر سیرجان به پلیس این شهر مخابره و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ حیدری مقدم گفت: بررسی‌های اولیه پلیس آگاهی شهرستان سیرجان نشان داد این پسر جوان( 18 ساله) توسط قاتلان خفه شده است. در پی تحقیقات گسترده پلیسی عاملان قتل که دو جوان 24 و 25 ساله بودند شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول انتظامی افزود: در این راستا روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر مشاهده متهمان به قتل در نقطه مرزی شهر تایباد تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهر به محل اعزام و با همکاری نیرو‌های مرزبانی آنان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: در بازجویی از متهمان انگیزه قتل اختلافات قبلی عنوان شده و اظهار داشتند در روز حادثه پس از درگیری در یک انبار ضایعات مقتول را خفه و با خودروی پراید جسدش را در یکی از خیابان‌های حاشیه شهر سیرجان رها کردند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سیرجانی
Netherlands
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
این دو قاتل افغانی بودند , زیاد طرفداری نكنید از این افغانها , جام جم بیش از ٣٠ سال است كه بعضی از اتباع افغان توی این مملكت دارند جنایات انجام میدهند , حالا شما ها دایه عزیزتر از مادر شدید , جای تاسف است ...
علی
United States
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
۰
۰
خوب حالا اگر افغانی بوده یا ایرانی بخاطر یك جرم كه یك عمل فردی هست نباید جرم یك فرد را به تمام ملت یك كشور نسبت بدیم.
. درخواست من به عنوان یك فرد شیعه افغانی ازمقامات قضایی جمهوری اسلامی ایران اینست كه عاملین این جنایت را به اشد مجازات محكوم نمایند تابرای خودشان پند و به دیگران عبرت گردد

نیازمندی ها