نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

شیوع کرونا بین حجاج کذب است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه تاکنون 730 نفر از زائران کشور به سرزمین وحی اعزام شدند، گفت: حتی یک مورد ابتلا به بیماری کرونا بین حجاج ایرانی گزارش نشده و شیوع این بیماری بین حجاج کشور شایعه و کذب است.
کد خبر: ۶۸۰۶۰۴
شیوع کرونا بین حجاج کذب است

حجت الاسلام سید علی قاضی عسگر سه‌شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران با رد ابتلای شیوع بیماری کرونا بین حجاج ایرانی درباره ابتلای یک فرد کرمانی به بیماری کرونا، افزود: مبتلایان به این بیماری جزو حجاج نبوده‌اند.

حجت الاسلام قاضی عسگر همچنین شایعه بیماری یک از خبرنگاران به بیماری کرونا را نیز تکذیب کرد و شیوع این بیماری بین حجاج شایعه است.

وی با اشاره به فروکش کردن بیماری کرونا در عربستان، گفت: اگر خطری از بابت بیماری کرونا احساس شود اطلاع رسانی خواهیم کرد و مدیران کاروان​ها باید اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به شایعه بروز بیماری آنفلوآنزا در دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، افزود: با توجه به فشارهایی که وارد شد مجبور شدیم که از اعزام بیش از 30 هزار نفر جلوگیری شود.

وی به اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات رفاهی حجاج اشاره کرد و از رده خارج شدن 20 درصد از ساختمان‌های فرسوده در اماکن حج و زیارت خبر داد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت انجام اصلاحات در زمینه حمل و نقل، برنامه ریزی در بخش تغذیه و سلامت را از دیگر اقدامات بیان کرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها