افخم: « بغداد هنوز درخواست کمک نکرده است»

ایران واگذاری 130 هواپیما به عراق را تکذیب کرد

واکنش افخم به اظهارات سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا:

اعمال واشنگتن مصداق جنایتهای ضد حقوق بشری است

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان گفت : اعمال تحریمهای ضدحقوق بشری علیه دیگران و جنگ افروزی آمریکا مواردی است که جایی برای اظهار نظرآمریکا در مورد وضع حقوق بشر در سایر کشورها نمی گذارد .
کد خبر: ۶۸۰۵۷۰
اعمال واشنگتن مصداق جنایتهای ضد حقوق بشری است

مرضیه افخم ، اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا را در مورد وضعیت حقوق بشر در کشورمان رد و تصریح کرد:عدم روشنگری درمورد جنایتهای ضد حقوق بشری در زندانهای سری آمریکا در اروپا ، بی مجازات گذاشتن مرتکبین جنایتهای ضد حقوق بشری در زندانهای ابوغریب و بگرام ، اعمال تحریمهای ضد حقوق بشری علیه دیگران وشعله ورکردن آتش جنگ در سالهای گذشته همه مواردی است که جایی برای اظهار نظر امریکا در مورد وضع حقوق بشر در سایر کشورها نمی گذارد .

وی اضافه کرد: وزارت امور خارجه آمریکا با استناد به نام فردی درباره موضوع اعدام در ایران موضعگیری کرده که این فرد به جهت عضویت در گروههای تروریستی و مشارکت در اقدام تروریستی و کشتن افراد بیگناه مجازات شده است .

وی افزود : در حالیکه مردم بی دفاع و بیگناه در کشورهای مختلف صرفا با ادعای مبارزه با تروریسم توسط هواپیماهای بدون سرنشین قتل عام می شوند و تعداد انسانهایی که بدست تروریستها جان خود را از دست می دهند رو به فزونی گذاشته است ، تداوم نگرش صرف سیاسی و گزینشی به این پدیده ضد انسانی برای تامین اهداف و منافع جای تاسف بسیار دارد .

سخنگوی وزارت خارجه مسئولیت همه کشورها برای ارتقاء وضعیت حقوق بشر در سطح جهان و مبارزه همه جانبه و قاطع با پدیده ضد بشری تروریسم را یاد آور شد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها