با صادق شیخ‌زاده، خواننده جوان موسیقی ایرانی به بهانه دریافت نشان خیام

کلام‌سالاری داریم نه خواننده‌سالاری

آلبومی که بوی عشق می دهد

جام جم نوا: میلاد کیایی نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی این روزها مشغول از آماده‌سازی یک آلبوم موسیقی برگرفته از تجربیات 60 ساله خود در عرصه موسیقی با حضور خوانندگان جوان و خوش‌قریحه است.
کد خبر: ۶۷۹۵۸۳
آلبومی که بوی عشق می دهد

کیایی درباره مراحل آماده‌سازی این آلبوم عنوان کرد: با برنامه ریزی هایی که انجام گرفته نزدیک به 40 نوازنده جوان و پیشکسوت که همگی از برگزیدگان نوازندگی موسیقی در حوزه سازهای ایرانی و جهانی هستند در ضبط آلبوم حضور خواهند داشت. البته در ترکیب خوانندگان طوری پیش بینی شده که از صدای خوانندگان خوش صدای جوان و غیر مشهور استفاده کنم تا از این طریق بتوانم نسل جدیدی از خوانندگان خوش قریحه موسیقی ایرانی به مخاطبان معرفی کنم.
وی با اشاره به نحوه ضبط این آلبوم موسیقایی که با عنوان ابتدایی «دل به دریا زدن، دم نزدن می خواهد» منتشر خواهد شد، گفت: بسیار علاقه مند بودم که ضبط این آلبوم به صورت آنسامبل و گروهی انجام گیرد اما با توجه به اینکه تعدادی از نوازندگان به صورت کاملا حرفه ای در حوزه موسیقی فعالیت می کنند و فرصتی برای حضور در ضبط آنسامبل را ندارند بنابراین ناچارم از شیوه ضبط رایج در استودیوهای موسیقی استفاده کنم اما به طور حتم ضبط سازهای زهی، مضرابی به صورت جداگانه انجام خواهد شد و در مرحله آخر نیز صدای خوانندگان ضبط می شود.
کیایی درباره کنسرت هایی که بعد از انتشار آلبوم خواهد داشت، توضیح داد: اجرای زنده این آلبوم فعلا در اولویت نیست اما اگر بعد از انتشار آلبوم شرایط اجرای زنده هم پیش آید قطعا از آن استقبال خواهم کرد ضمن اینکه در ترکیب ارکستر زنده هم تغییراتی صورت خواهد گرفت که فعلا از گفتن جزییات آن تا قطعی شدن کنسرت خودداری می کنم.
این آهنگساز در بخش پایانی صحبتهای خود تصریح کرد: این آلبوم کار عاشقانه ای است که به قول امروزی ها به عنوان یک اثر «بزن در رویی» محسوب نمی شود. این اثر کارنامه 61 سال فعالیت در عرصه موسیقی است که می تواند حکم اعتبار و آبروی من به حساب آید و من تمام تلاش خود را خواهم کرد که با وسواس زیادی که به خرج خواهم داد اثر قابل قبولی تقدیم مخاطب سختگیر موسیقی ایرانی شود.
(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها