مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور سابق:

«مشایی» از دنیای سیاست خداحافظی کرده است

برادر رییس جمهور سابق گفت: به برادرم گفتم تا مشایی و اطرافیانش را دور نریزی، ما نیستیم. البته همین دیروز شنیدم که اینها را ریخته دور و مشایی و بقایی را دک کرده است.
کد خبر: ۶۷۹۱۹۸
احمدی نژاد، مشایی و بقایی را دور ریخت

داود احمدی نژاد رئیس اسبق بازرسی دفتر رییس جمهور در گفتگو با پایگاه خبری «انتخاب» اظهار کرد:احتمال کاندیداتوری برادرم در انتخابات ریاست جمهوری آینده، خیلی زیاد است.

وی در مورد واگذاری ساختمان ها به صاحب منصبان دولت دهم بیان داشت: تنها یک مورد واگذاری ساختمان وجود دارد که آن هم از سوی بنیاد مستضعفان به رئیس جمهور سابق صورت گرفته که به هر رئیس جمهوری می دهند.

وی در واکنش به اخباری در مورد عدم تحویل 26 ماشین به دولت توسط اطرافیان رئیس جمهور سابق گفت: 26 ماشین؟! من باورم نمی شود.

داود احمدی نژاد اضافه می کند: البته روابطم با وی تیره نیست ولی ارتباط نداریم. با این حال ایشان زمانیکه کسالت داشتم و در بیمارستان بستری بودم به عیادتم آمد.

برادر رئیس جمهور سابق در واکنش به این سئوال که آیا احمدی نژاد و مشایی برای انتخابات مجلس فعال شده اند گفت: من خبری نشنیده ام، اما بعید است که هیچ کاری نکنند. افراد سیاسی که در کار اجرایی نیز بوده اند همیشه به دنبال رسیدن به مجلس و سپس ریاست جمهوری هستند.

جمعه غم انگیزاوباما چگونه رقم خورد

رئیس جمهور آمریکا عصر روز گذشته به دلیل استعفای یکی از وزرای دولت خود و همچنین کناره گیری سخنگوی کاخ سفید، ساعاتی سخت را در دفتر کارش تجربه کرد.

به گزارش لس آنجلس تایمز، "باراک اوباما" عصر روز گذشته پس از موافقت با استعفای وزیر امور کهنه سربازان، به ناچار با استعفای"جی کارنی" سخنگوی کاخ سفید نیز موافقت کرد.

رئیس جمهور آمریکا در مورد جی کارنی گفت : متاسفانه باید بگویم که امروز یکی از دوستان خوب من از ما جدا می شود.

بر اساس این گزارش، پیش از کارنی، "اریک شینسکی" وزیر امور کهنه سربازان دولت آمریکا از سمت خود کناره گیری کرده بود و بدین ترتیب اوباما در یک سال با دومین استعفا در دولت خود روبرو شد.

هر چند این دو استعفا (کناره گیری کارنی و شینسکی) هیچ ربطی به هم ندارند اما همزمان شدن آنها با توجه به حجم کار موجود در کاخ سفید سبب سردرگمی کارکنان دفتر ریاست جمهوری آمریکا شده است.

دختران ملک عبدالله :بی گناه زندانی شده ایم

دو دختر ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه عربستان سعودی می‌گویند بدون ارتکاب هیچ جرمی در یکی از کاخ‌های سلطنتی زندانی شده‌اند.

شاهزاده سحر و شاهزاده جواهر بنت عبدالله آل سعود مصیبت و امتحان سخت خود را نوعی مرگ تدریجی توصیف کرده‌اند.

سحر که از طریق اسکایپ با شبکه خبری راشا تودی صحبت می‌کرد گفت: «این یک وضعیت هولناک است. در واقع یک قحطی اجباری. آنها ما را محدود و از آب و غذا، آزادی و حقوق انسانی‌مان محروم می‌کنند. ما تقلا می‌کنیم مقاومت می‌کنیم و برای زنده ماندن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.»

وی افزود: «ما چگونه می‌توانیم به این شیوه به زندگی ادامه دهیم؟ ما باید خطر اعتراض علنی را به جان بخریم.»

فشاربر بلر درباره تهاجم به عراق

تونی بلر و هیئت تحقیق درباره جنگ عراق برای انتشار نسخه کامل مکاتبات بین بوش و بلر تحت فشارند.

به نوشته شماره امروز روزنامه گاردین، سِر جان میجر نخست وزیر محافظه کار سابق انگلیس گفته است، تونی بلر باید از هیئت تحقیق چیلکوت بخواهد مکاتباتش با جرج بوش درباره جنگ عراق را منتشر کند چون انتشار فقط چکیده مطالب و نقل قولها موجب تشدید سوء ظن ها می شود.

میجر که در سال هزار و نهصد و نود و هفت در برابر بلر شکست خورد، گفت جای تاسف دارد که دفتر کابینه نسخه کامل نامه ها را ارائه نمی دهد.

هیئت تحقیق چیلکوت درباره جنگ عراق پس از توافق با وزرای دولت درباره انتشار چکیده مکاتبات بین بلر و بوش بجای نسخه کامل آنها، به ماست مالی کردن متهم شده است.

انتشار گزارش تحقیقات چیلکوت چند سال به تاخیر افتاده است و مباحثات در ماههای اخیر بر بیست و پنج یادداشت از بلر به بوش و صد و سی مکالمه ثبت شده متمرکز بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هومن عباسی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
۰
۰
چی شد پس

نیازمندی ها