ضرغامی در مراسم بزرگداشت روز مقاومت و پایداری:

هیچ موفقیتی بدون مقاومت به دست نمی‌آید

رییس رسانه ملی پشتوانه مذاکرات هسته‌ای را سازش‌ناپذیری و مقاومت‌عزت‌مدارانه دانست و گفت: نهضت‌های اجتماعی بدون مقاومت و ایستادگی مردم هرگز به نتیجه نمی‌رسد و همواره مقاومت مردم ضامن تداوم و بقای ارزش‌های به دست آمده است.
کد خبر: ۶۷۷۸۲۳
هیچ موفقیتی بدون مقاومت به دست نمی‌آید

به گزارش جام‌جم آنلاین، سیدعزت‌الله ضرغامی در آیین نکوداشت روز «دزفول» روز مقاومت و پایداری گفت: مردم دزفول نماد مقاومت ملت ایران هستند.

آنان با پایمردی و استقامت 8 ساله در مقابل حملات سنگین موشکی، توپخانه و بمباران‌های رژیم بعثی مقاومت کرده و هرگز شهر را ترک نکردند و نماز جمعه این شهر نیز حتی یکبار تعطیل نشد.

ضرغامی، مهمان‌نوازی و پذیرایی کم‌نظیر از رزمندگان دفاع مقدس و همچنین رزمنده‌پروری و تشکیل لشکر 7 ولی عصر را از دیگر شاخصه‌های دزفول ذکر کرد و گفت: هر کدام از این ویژگی‌ها به تنهایی می‌تواند ملتی را الگو و سرمشق جهانیان سازد.

رییس رسانه ملی با یاد مرحوم آیت‌الله قاضی امام جمعه بصیر و انقلابی دزفول گفت: او با وجود کهولت سن همیشه به استقبال رزمندگان می‌رفت و با استناد به آیات قرآن می‌گفت: خاک پای شما بسیجیان مایه برکت و شفای چشمان ماست.

ضرغامی گفت: نهضت‌های اجتماعی بدون مقاومت و ایستادگی مردم هرگز به نتیجه نمی‌رسد و همواره مقاومت مردم ضامن تداوم و بقای ارزش‌های به دست آمده است.

رییس رسانه ملی افزود: پشتوانه مذاکرات هسته‌ای؛ سازش‌ناپذیری و مقاومت عزت‌مدارانه است و باران رحمت الهی از پس این مقاومت و پایمردی در انتظار ملت ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها