حساب همه عوامل تسویه شد

تهیه کننده سریال: تمایلی به ساخت «دودکش 2» ندارم

تهیه‌کننده‌ سریال «دودکش» که رمضان سال گذشته پخش شد، درباره ساخت سری دوم این مجموعه اظهار کرد: قشنگی «دودکش» به همان یک بار بود و همان کفایت می‌کرد، شخصا تمایلی به ساخت سری‌های بعدی یک کار ندارم.
کد خبر: ۶۷۶۸۶۹
تهیه کننده سریال: تمایلی به ساخت «دودکش 2» ندارم

زینب تقوایی گفت: برای ساخت سری دوم «دودکش» صحبت‌هایی شد، اما من خودم خیلی به ساخت سری دوم کار تمایل ندارم. آثاری مثل «پایتخت» بوده که در سری‌های مختلف ساخته شده‌اند و مردم هم خوششان آمده و با آن ارتباط برقرار کردند، اما به شخصه فکر می‌کنم قشنگی «دودکش» به همان یک بار بود.

این تهیه‌کننده خاطرنشان کرد: می‌توان با همان تیم «دودکش» آثار دیگری با نوآوری و خلاقیت ساخت. من کار جدید و نو را می‌پسندم و فکر می‌کنم «دودکش» برای همان یک بار یادگاری شد و در ذهن مردم ماند.


تقوایی همچنین در پاسخ به پرسش درباره گله برخی از عوامل جهت دریافت نکردن دستمزدهایشان در «دودکش»، عنوان کرد: ما با همه بچه‌های «دودکش» تسویه حساب کردیم، برخی از دوستان یک خواسته‌هایی دارند که بنا به تصمیمات درونی ما قرار بود یک فکری به حالشان بکنم، ولی در کل طبق قراردادی که با مجموعه داشتند حسابشان تسویه شد و دستمزدهایشان به مقدار کارکردشان به آنها پرداخت شده است.

وی یادآور شد: شنیده‌ام که یکی - دو نفر از مجموعه «دودکش» گفته‌اند که با آنها تسویه حساب نشده، اگر با خود من تماس بگیرند طبیعتا می‌توانیم راحت با هم صحبت کنیم تا مجاب شوند، واقعا برای خود من هم خیلی عجیب است که چرا این برخوردها را از آنها می‌بینم در صورتی که «دودکش» جزو پروژه‌هایی بود که اکثریت می‌دانند که پرداخت‌هایشان تا جایی که ممکن بود به موقع داده می‌شد و اصلا معروف بود به پروژه‌ای که خوب و سر موقع تسویه حساب کرده بود و اینکه حتی یکی از همین دوستان بعد از کار بلافاصله با یک خبرگزاری مصاحبه کرده و گفته بود که پرداخت‌ها انجام شده و تسویه حساب شده است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها