کارگردان سریال تاریخی «مختارنامه» گفت: فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» با دقت و حساسیت مراحل نگارش را سپری می‌کند و تا پایان سال به طول می‌انجامد.
کد خبر: ۶۷۶۸۰۷
نگارش فیلمنامه «سلمان فارسی» میرباقری تا پایان امسال

«سید داوود میرباقری» درباره مراحل طی شده مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی گفت: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه هستم و به مراحل اجرایی و پیش تولید نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: زندگی سلمان فارسی از جمله مواردی است که علاقه بسیاری به آن دارم و البته ضمن توافقی که با صداوسیما داشته‌ایم، قرار یک ساله‌ای برای نگارش فیلمنامه گذاشته‌ایم. در حقیقت نگارش فیلمنامه تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

به گزارش فارس، میرباقری پیش از این در اظهارنظری درباره مجموعه سلمان فارسی گفته بود: سلمان فارسی چهار برابر «مختارنامه» گسترده و سخت است. من به زندگی سلمان علاقمندم. او به من کمک کرد و در پاره‌ای اوقات از پرتاب‌ها و سقوط‌هایی نجاتم داد. من با او 10 سال رفاقت کردم و همسفر هم بودیم و توفیقی نصیبم شد تا بتوانم این پروژه را به انجام برسانم.

میرباقری ادامه داد: ساخت سریال «سلمان فارسی» حساسیت و دقت بالایی را طلب می کند. کارهای ما اکثرا محدود و محصور در مرزهای خودمان بوده است و گاهی پیش آمده آثاری چون «مختارنامه» یا «امام علی (ع)» فراتر رفته‌اند. در این زمینه دیگر نباید ملاحظه بضاعت و امکانات را کرد و زمانی که سراغ تولید اثری می‌رویم و به عنوان مثال سلمان را وسط می‌گذاریم، حیف است کم بگذاریم. (خبرگزاری فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها