جام جم نوا: «حمید عسکری» که پس از انتشار آلبوم «خوشبختی»، هفته گذشته کنسرتش در تهران را برگزار کرده، هفته اول خرداد ماه در رشت روی استیج می‌رود. این کنسرت، پنجم خرداد 1393 و همزمان با هفتمین روز درگذشت زنده یاد «نیما وارسته» برگزار خواهد شد و عسکری در آن علاوه بر قطعات آلبوم جدیدش (خوشبختی)، قطعات خاطره انگیز آلبومهای قبلی‌اش به ویژه آلبوم «کما2» که با همکاری «نیما وارسته» ساخته شده بود را اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۶۵۶۳
حمید عسکری به یاد نیما روی صحنه می خواند

میکائیل محمدی، تهیه کننده جوان کنسرت حمید عسکری در رشت، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: «کنسرت حمید عسکری، پنجم خرداد در دو سانس (18 و 21)، در سالن بزرگ ورزشی گیلان شهرستان رشت برگزار خواهد شد. از آنجایی که شب برگزاری این کنسرت با هفتمین شب درگذشت هنرمند فقید «نیما وارسته» تقارن دارد، در نظر داریم در این کنسرت که تحت عنوان «به یاد نیما» برگزار می‌شود، برنامه ی ویژه ای تدارک ببینیم و یاد این هنرمند را زنده نگاه داریم».
«میکائیل محمدی» پیش از این در برگزاری کنسرتهایی چون گروه سون، فرزاد فرزین، شهرام شکوهی، علی عبدالمالکی و... در شهرهای مختلف، نقش داشته است. این کنسرت نیز به تهیه کنندگی وی و «محمد فخر محمدی» و با همراهی موسسه «جام سبز» و «گیتی گویش» برگزار می‌شود.
«میلاد لطیفی» که مدیریت اجرایی این کنسرت را بر عهده دارد نیز گفت: «برای برگزاری این کنسرت از مدتها پیش زحمات زیادی متحمل شده ایم و مسیر دشواری پشت سر گذاشتیم. مجوز این کنسرت لغو شده بود و با پیگیری های جناب آقای «پیروز ارجمند»، مدیر کل محترم دفتر موسیقی، شرایط برای کسب مجوز فراهم شد و شایسته است از ایشان و نیز جناب «وحید حیاتی» به دلیل پیگیری‌ها و حمایت‌هایشان سپاسگزاری نماییم».
«نیما وارسته» به عنوان رهبر ارکستر و نیز به عنوان تنظیم کننده آلبوم «کما2» حمید عسکری با وی همکاری داشته و قطعات خاطره انگیزی از جمله «ستاره» حاصل این همکاری بوده اند.
(موسیقی ما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها