جام جهانی هنرمندان 2014 مسکو

ایران با تنابنده و فرزین به مصاف روماریو و ریوالدو می رود

تیم فوتبال هنرمندان ایران برای حضور در جام جهانی فوتبال هنرمندان 2014 مسکو بامداد امروز جمعه دوم خرداد عازم روسیه شد.
کد خبر: ۶۷۶۵۱۱
ایران با تنابنده و فرزین به مصاف روماریو و ریوالدو می رود

به گزارش جام جم ورزشی، تیم هنرمندان ایران با هماهنگی فدراسیون فوتبال و با حضور جمعی از بازیگران و خوانندگان در این دوره از رقابت ها شرکت می کند.
در این تیم که سرمربیگری اش برعهده محمدرضا مهدوی بازیکن پیشین تیم ملی و تیم های باشگاهی استقلال و پرسپولیس است بازیگرانی مانند محسن تنابنده، مهدی امینی خواه، سید جواد هاشمی، امیرعلی دانایی، مرتضی کاظمی، علی و حسین سلیمانی همچنین خوانندگانی مانند فرزاد فرزین و علی لهراسبی هم عضو هستند که همراه تنی چند از کارگردانان و مجریان کمتر شناخته شده رادیو و تلویزیون بامداد امروز عازم مسکو شدند.
سرمربی این تیم در گفت و گو با جام جم آنلاین گفت: بلافاصله پس از رسیدن به مسکو یک جلسه تمرینی خواهیم داشت و پس از آن باید در مراسم افتتاحیه شرکت کنیم چون فرصتی برای استراحت نخواهیم داشت.
تیم هنرمندان ایران که در این دوره با تیم های آلمان، ژاپن و برزیل همگروه است باید به همین ترتیب در روزهای شنبه 3، دوشنبه 5 و چهارشنبه 7 خرداد به مصاف این سه تیم برود.
این دوره با حضور 16 تیم در چهار گروه برگزار می شود و هر تیم می توانسته از دو بازیکن ملی پوش قدیمی بالای 40 سالش هم در ترکیب خود استفاده کند.
بر اساس این گزارش، تیم ملی برزیل در این دوره قصد دارد از ریوالدو و روماریو در ترکیب هنرمندانش استفاده کند ولی ایران فقط از مهدوی به این عنوان بهره خواهد برد!
در این باره از سرمربی تیم هنرمندان سوال کردیم که چرا از نفراتی با سابقه هنری مانند محمد نوازی، رضا عنایتی، پژمان جمشیدی یا نیما نکیسا استفاده نشده که پاسخ داد: این نفرات را در نظر داشتیم اما کمیته فنی مسابقات آنها را فوتبالیست حرفه ای تلقی کرده و اجازه استفاده از آنها را به ما ندادند.
ناگفته نماند که کاروان تیم ایران را در این سفر 12 روزه عزیزاله محمدی رییس اتحادیه فوتبال نیز همراهی خواهد کرد.
محمد رضا مدنی / جام جم ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها