مهرداد اولادی معتقد است که اگر او هم مانند برخی از هم تیمی هایش ارتباطات خوبی با کادر فنی استقلال داشت الان در اردوی تیم ملی بود.
کد خبر: ۶۷۶۷۰۶
اولادی:در استقلال چون ارتباطات خاص نداشتم از من استفاده نمی شد

بازیکن تیم استقلال در گفت و گو با جام جم ورزشی، درباره اینکه چرا نتوانسته در استقلال به آنچه حقش بوده برسد، گفت: متأسفانه در این مدت کوتاهی که در استقلال بودم برخی بازیکنان با داشتن یکسری ارتباطات می توانستند در ترکیب ثابت تیم باشند اما من از این شرایط برخوردار نشدم چون این نوع ارتباطات را نداشتم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در این باره توضیح داد: من در طول این مدت فقط چند بار با آقای قلعه نویی تلفنی تماس داشتم اما بازیکنانی در تیم بودند که روزی 6 یا 7 بار با ایشان تماس می گرفتند.

وی ادامه داد: پس از 6 فصل بازی برای تیم پرسپولیس به خاطر جام جهانی پیشینه ام را خراب کردم و روی همه چیز پا گذاشتم و به استقلال آمدم تا بلکه در این تیم بیشتر دیده می شوم و همراه تیم ملی به جام جهانی بروم اما هرگز این فرصت در اختیارم قرار نگرفت تا بتوانم خودم را اثبات کنم.باور کنید این روزها وقتی تمرین تیم ملی را می بینم اشک می ریزم.

اولادی که عصبانی و ناراحت به نظر می رسید، اضافه کرد: اینکه سه سال در اردوی تیم ملی باشی و دم جام جهانی به این تیم دعوت نشوی خیلی سخت است و این اتفاق را فقط به واسطه نداشتن یکسری ارتباطات خودم با افراد نزدیک به کادر فنی تیم استقلال می دانم وگرنه من خودم با فروختن ماشین زیر پایم 150 میلیون پول رضایتنامه ام از نفت را پرداخت کردم تا برخلاف تمایل مسوولان نفت به استقلال بیایم و برای این تیم گلزنی کنم ولی فقط در بازی با الشباب 90 دقیقه فیکس شدم و در همان بازی هم خودم را نشان دادم اما این موضوع، هم دیر اتفاق افتاد هم تداوم نداشت.

او درباره اتفاقات نیم فصل دوم لیگ برتر در استقلال حرف های زیادی داشت که آنها را رسانه ای نکرد، اما گفت: اگر به من هم به اندازه نصف قاضی و نظری فرصت می دادند برایم کافی بود، اما من بازیکن 5 دقیقه ای و 10 دقیقه ای نیستم. من در ملوان در 22 بازی 17 گل برای این تیم زدم. در جام حذفی در 9 بازی 8 گل به ثمر رساندم و هرگز با من اینگونه رفتار نشد. متأسفانه چون یکسری مسایل در چینش ترکیب استقلال دخیل بود حتی آن روزی که تیم 12 بازیکن بیشتر نداشت نیز باز از من در ترکیب اصلی استفاده نشد.

اولادی درباره تصمیمش برای فصل بعد هم صحبت کرد: من تا یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم اما با توجه به حضور چند ساله ام در لیگ امارات، در بازی با الشباب تعدادی از دست اندرکاران تیم های قطری و اماراتی بازی مرا در آن بازی دیدند و الان از دو سه تیم حوزه خلیج فارس پیشنهاد دارم. البته یک پیشنهاد هم از لیگ چین به دستم رسیده که در حال بررسی آن هستم.

این بازیکن مازندرانی در مورد طلبش از استقلال هم با جام جم ورزشی حرف زد و گفت: 350 میلیون مبلغ قراردادم است که یک ریال از آن را نگرفته ام و چون از کل پول رضایتنامه ام که 150 میلیون تومان بود فقط 120 میلیونش را پرداخت کرده اند الان 30 میلیون هم از آن بابت طلب دارم که در کل می شود 380 میلیون تومان . از مسوولان وزارت ورزش می خواهم که در این باره کمک کنند تا به پولم برسم. البته این تنها بخشی از طلب من از تیم های وزارت ورزش است و از دوران مدیر عاملی حبیب کاشانی در پرسپولیس هم 450 میلیون طلب دارم که الان ارزش آن پول به یک سوم تقلیل یافته و دیگر هم قابل بازگشت نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ابی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۰
شانس اوردیم رابطه نداشتی !! والا چه بلایی سر استقلال می اوردی!!!

نیازمندی ها