تردد در کرج - چالوس ممنوع شد

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۷۶۴۱۳
محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

سرهنگ محمدحسین حمیدی در تشریح محدودیت های ترافیکی پایان هفته گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز – چهارشنبه (31 اردیبهشت ماه) - تا ساعت 24 روز جمعه- دوم خردادماه- از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیرزوکوه و محور تهران- سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود:: در محور کرج- چالوس رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس همچنان ممنوع است.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه- دو خردادماه- تا ساعت یک بامداد روز شنبه-سوم خرداد ماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه- دوم خردادماه- تا ساعت یک بامداد روز شنبه - سوم خردادماه- از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ حمیدی افزود: در محور هراز نیز رفت و آمد تمام تریلرها همچنان ممنوع است و تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه- 31 اردیبهشت ماه- و همچنین از ساعت شش تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه - اول و دوم خردادماه- ممنوع است.

وی ادامه داد: در محور دماوند نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روز جمعه- دوم خردادماه- از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ حمیدی گفت: پلیس راه استان البرز موظف است به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که حداکثر به مدت یک ساعت و نیم پس از انسداد میدان امیرکبیر (شروع ساعت محدودیت) نسبت به تحویل وسایل نقلیه به اسکورت پلیس راه استان مازندران در دهانه شمالی تونل کندوان اقدام کند.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن‌های 120 و 88255555 (10 خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها