رییس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیتهای ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۰۸۳
محدودیت های ترافیکی آخر هفته جاده های استان البرز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا اکبری رییس پلیس راه استان البرز به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها در تعطیلات پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز را به شرح ذیل اعلام کرد.

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه الی ساعت 24 روز جمعه دوم خرداد ماه 93 از محورهای کرج – چالوس، هراز و بالعکس ممنوع می باشد.

تردد انوع تریلر و کامیون از محورهای کرج – چالوس و هراز کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه دوم خرداد الی یک بامداد شنبه سوم خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه الی یک بامداد از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه اول و دوم خرداد ماه از محور هراز ممنوع می باشد.

ضمنا مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راههای کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها