مناطقی برای پرسه ارواح

یکی از مخوف‌ترین اماکن جهان، خانه وینچستر واقع در سن خوزه آمریکاست که به زنی به نام سارا وینچستر تعلق داشت.
کد خبر: ۶۷۶۳۴۴
مناطقی برای پرسه ارواح

این خانه ویکتوریایی 160 اتاق دارد که به شکل مارپیچ ساخته شده، و دارای راهروهای طولانی و اتاق‌ها و مسیرهای مخفی زیادی است. سارا وینچستر زنی ثروتمند و خوشبخت بود که زندگی‌اش پس از مرگ همسر و دو دختر کوچکش، متحول و او دچار افسردگی شدیدی شد.

برخی می‌گویند ثروت این خانواده توسط ارواح درگذشتگان تسخیر شده است. آنها می‌گویند افراد زیادی با تفنگ‌های ساخته شده از سوی این خانواده کشته شده‌اند و سارا وینچستر این خانه را ساخته تا ارواح خشمگین این افراد را در آنجا پناه بدهد.

این شایعات باعث شده خانه وینچستر یکی از مخوف‌ترین اماکن جهان شناخته شود. دادلی تاون واقع در کانکتیکات یکی دیگر از مناطق خوف‌انگیز در جهان است که درباره آن داستان‌هایی ساخته‌اند و می‌گویند اشباح در جنگل‌های این منطقه پرسه می‌زنند.

بنا بر شایعات این نقطه از سوی نجیب‌زاده‌ای انگلیسی و یکی از نیاکان برادران دادلی از ساکنان این شهر، نفرین شده است.

در انگلستان ادموند دادلی به دلیل توطئه علیه شاه هنری هفتم تبعید و نفرین شد. بعدها این نفرین همراه خانواده او به نیوانگلند آمد و راهش را به این شهر نیز باز کرد.

بسیاری می‌گویند پس از آن‌که این خانواده در شهر مستقر شدند، حوادثی مرموز همچون قتل‌ها، خودکشی، بلایای طبیعی، تصادفات مرگبار و ناپدید شدن افراد در این ناحیه رخ داد./ ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها