مشمولان به محض درخواست، برگه آماده به خدمت می گیرند

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد این سازمان در راستای خدمت رسانی و افزایش سرعت رسیدگی به وضعیت مشمولان، اقدام به صدور برگه آماده به خدمت جدید بلافاصله پس از ثبت درخواست مشمولان می نماید.
کد خبر: ۶۷۵۶۸۳
مشمولان به محض درخواست، برگه آماده به خدمت می گیرند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ علیدوست، معاون احضار و اعزام این سازمان گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مشمولان و ارتقاء سطح خدمات الکترونیکی و همچنین افزایش سرعت رسیدگی به وضعیت مشمولان، از این پس نسبت به صدور برگه آماده به خدمت با طرح جدید و بلافاصله پس از ثبت درخواست مشمولان در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +10 ) اقدام می نماید .

سرهنگ علیدوست بیان داشت: برگه های آماده به خدمت پس از ثبت اطلاعات تحویل مشمولان می شود و مراحل طولانی ارسال برگه از طریق پست به درب منازل خذف می شود.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطر نشان کرد: مشمولان می بایست در هنگام تحویل برگه آماده به خدمت از دفاتر، به شماره سریال و هولوگرام روی برگه دقت نمایند زیرا این برگه ها بدون شماره سریال و هولوگرام فاقد اعتبار بوده و قابل استناد نمی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها