با اعلام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس

قرارداد بنگر، دغاغله و طارمی به ثبت رسید

پاسخ مثبت سرمربی پرسپولیس به ساکنان یک روستای دور افتاده

علی دایی مدرسه می سازد

علی دایی سرمربی پرسپولیس قصد دارد در یکی از روستاهای محروم اطراف اردبیل یک مدرسه مجهز و پیشرفته بسازد.
کد خبر: ۶۷۵۶۷۹
علی دایی مدرسه می سازد

سایت جام جم ورزشی - علی دایی قرار است این مدرسه مجهز و پیشرفته را یکی از روستاهای محروم اطراف اردبیل بسازد. خیلی جالب است درباره نحوه ساختن این مدرسه بدانید.

علی دایی پیش از عید برای یکی از کارهای شخصی خود به زادگاهش رفته بود. او که در اردبیل چیزی فراتر از یک ورزشکار محبوب است خیلی زود خبر سفرش به اردبیل به همه جا می پیچد و به همین دلیل بسیاری از همشهریانش به سرعت خود را نزدیک محل سکونت وی می رسانند. اما علی دایی که در آن سفر برای افتتاح یک باشگاه خصوصی به مراسمی دعوت شده بود با درخواست تنی چند از ساکنانی یکی از روستاهای اطراف اردبیل مبنی بر ساخت مدرسه در این روستا روبرو شد. این افراد به علی دایی گفتند که نبود مدرسه در این روستای کم جمعیت باعث شده تا دانش آموزان مسافتی طولانی را برای رفتن به مدرسه طی کنند که این شرایط امنیت و سلامت آنها را به خطر می اندازد.

اما علی دایی پس از مشورت با مسئولان آموزش و پرورش استان و دریافت مجوز قصد دارد مدرسه 10 کلاسه ای را در این روستا بسازد. گفتنی است که ساخت این مدرسه کمتر از هشت ماه دیگر به پایان می رسد. بر اساس این گزارش مدرسه ای که علی دایی قصد دارد بسازد تمامی امکانات از جمله آزمایشگاه، سالن ورزش و لابراتور زبان خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امیرمهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
درود بر غیرت، معرفت و جوانمردی فخر فوتبال ایران و آسیا علی دایی.

نیازمندی ها