5000 نفر در​ دام ​یک کلاهبردار

مردی که با راه‌اندازی شرکت فروش خودرو از 5000 نفر در تهران کلاهبرداری کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۶۷۴۶۷۱
5000 نفر در​ دام ​یک کلاهبردار

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انــقلاب ناحیه 2 تهران، از مدیر یک شرکت بازرگانی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی گفت: قصد خرید یک خودروی پژو را داشتم و از طریق آگهی روزنامه‌ای، به دفتر یک شرکت که در زمینه فروش خودروهای اقساطی فعالیت می‌کرد، مراجعه کردم.

وی اضافه کرد: پس از توافق با مدیر شرکت، هشت میلیون تومان به حساب وی واریز کردم و قرار شد بقیه را پس از تحویل خودرو، اقساطی پرداخت کنم.

شاکی اضافه کرد: با گذشت دو ماه، خبری از تحویل خودرو نشد و وقتی برای بررسی موضوع به دفتر شرکت رفتم، مشاهده کردم افراد مختلفی مقابل دفتر شرکت تجمع کرده‌اند که آنها نیز موفق به دریافت خودروهای خود نشده‌اند.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد صاحب شرکت از چندی پیش به بهانه فروش خودروهای اقساطی و تبلیغات گسترده در یک محل اجاره ای، مردم را فریب داده و تاکنون از 5000 نفر صدها میلیون تومان کلاهبرداری کرده و فراری است.

تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری متهم فراری در حالی ادامه دارد که ماموران متوجه شدند آگهی این شرکت تقلبی همچنان در یکی از روزنامه‌ها منتشر می‌شود و افراد بسیاری به حساب شرکت پول واریز می‌کنند.

بنا بر این گزارش، روز گذشته دستور قضایی برای دستگیری متهم و توقف انتشار این آگهی در یکی از روزنامه​ها صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
باسلام مشكل كجاست؟ نیروی انتظامی است یا خودرو سازان اگر خودروسازان حریم قیمت را رعایت میكردند این چنین اتفاق برای 5000نفر روی میداد و حال اگر خودروسازان مشكل دارند آیا نیروی انتظامی تعلل نكرده ؟؟؟

نیازمندی ها