
بعد از گذشت 2 روز از آغاز شصت و هفتمین دوره از جشنواره فیلم کن، فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا برای اولین بار در بازار فیلم این جشنواره به نمایش درآمد.
این فیلم سینمایی که سال گذشته در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت در اکران نوروزی 93 به نمایش در آمد و تا امروز بیش از 2 میلیارد تومان در سینماهای ایران فروش داشته است.
غرفه ایران در این دوره از جشنواره بین المللی فیلم کن، فیلم هایی چون «فردا»، «تراژدی»، «گنجشکک أشی مشی»، «دلتنگی های عاشقانه»، «طبقه حساس»،«اشباح»، «آذرشهدخت پرویز و دیگران» و ... را برای حضور در بازار فیلم انتخاب کرده است.
همچنین چتر سینمای ایران که از سوی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است از فیلمهای «حق سکوت»، «مهمان داریم»، «امروز»، «رستاخیز»، «سپیده دمی که بوی لیمو می داد»، «فرشتگان با هم می آیند» و «ما همه سربازیم» حمایت تبلیغاتی میکند. (مهر)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
امیدعلی مسعودی معقتد است در سنت شیعی، گریه یکی از ابزارهای مهم انتقال معنا و حفظ هویت دینی بوده است
در گفتوگو با رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت بررسی شد
«جامجم آنلاین» در گفتوگو با دکتر مینو محرز، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بررسی کرد
مدیر شبکه آموزش در گفتوگویی تفصیلی با «جامجم»، از چشماندازهای تازه این شبکه میگوید